Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΣΥΡΙΖΑ για καταλήψεις: Με κινήσεις πανικού απαντά το ΥΠΑΙΘ στις δίκαιες κινητοποιήσεις των μαθητών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΣΥΡΙΖΑ για καταλήψεις: Με κινήσεις πανικού απαντά το ΥΠΑΙΘ στις δίκαιες κινητοποιήσεις των μαθητών – Ανακοίνωση ΕΠΕΚΕ Παιδείας.

ΣΥΡΙΖΑ για καταλήψεις

Με Ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ αναφορικά με τη δήλωση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως για τις καταλήψεις σχολικών μονάδων, θεωρεί πως αποτελεί κίνηση πανικού και είναι επίδειξη δήθεν “πυγμής”.

Σύμφωνα με την Ανακοίνωση, οι μαθητές διεκδικούν ανοιχτά σχολεία σε συνθήκες υγειονομικώς ασφαλείς, με ολιγομελή τμήματα και κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό.

Τέλος η ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ καλεί την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων να αναλάβει τις ευθύνες της.

Αναλυτικά η Ανακοίνωση
Ανακοίνωση ΕΠΕΚΕ Παιδείας
Το μαθητικό κίνημα αγωνίζεται για ανοικτά και ασφαλή σχολεία – όχι στη συκοφάντηση των αγώνων

 Με κινήσεις πανικού και επίδειξη δήθεν «πυγμής» απαντά η υπουργός Παιδείας Νίκης Κεραμέως στις δίκαιες κινητοποιήσεις του μαθητικού κινήματος. Το μόνο που ξέρει να κάνει εξάλλου, όπως έχει αποδείξει.

Με δήλωσή της που μοίρασε στον Τύπο ενημερώνει ότι… διατάσσει εντός της ημέρας τους διευθυντές των σχολείων να καταρτίσουν πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης που θα εφαρμοστεί από αύριο (!) και «τιμωρεί» (τουλάχιστον, σίγουρα έτσι φαντάζεται) εκπαιδευτικούς και μαθητές με μαθήματα τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.

Και αυτό, χωρίς να έχει προηγηθεί ίχνος διαλόγου με τη μαθητική κοινότητα στα σχολεία που έχουν καταγραφεί κινητοποιήσεις.

Ως εκεί φτάνει η παιδαγωγική της αντίληψη. Ούτε φυσικά φαίνεται να την απασχολεί ότι με πρόσφατη απόφασή της η Αρχή Προστασίας Δεδομένων είχε εντοπίσει σωρεία προβλημάτων που έπρεπε να αντιμετωπιστούν πριν συνεχιστεί η τηλεκπαίδευση.

Οι μαθητές

παρά την εκστρατεία δυσφήμισης σε ΜΜΕ και social media, διεκδικούν ανοιχτά σχολεία σε συνθήκες υγειονομικώς ασφαλείς, με ολιγομελή τμήματα και κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό, που θα γίνουν ακόμα μεγαλύτερα καθώς επεκτείνεται η πανδημία.

Ήδη, οι αριθμοί των κρουσμάτων ανάμεσα στους μαθητές από τις 14 Σεπτεμβρίου που άνοιξαν τα σχολεία προκαλούν δέος και ανησυχία, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις των ειδικών που από την Άνοιξη, όπως αποκαλύφθηκε (παρά την επιχείρηση συσκότισης…) ζητούσαν μικρότερα τμήματα, αλλά δεν εισακούστηκαν.

Το άνοιγμα των σχολείων

έγινε με σοβαρότατες αστοχίες, λάθη και ελλείψεις. Και σήμερα, με αστυνομία, εισαγγελικές παρεμβάσεις, επεμβάσεις ομάδων «αγανακτισμένων» πολιτών (όπως έχει καταγγελθεί σε κάποιες περιπτώσεις) και γενικευμένο αυταρχισμό, δεν καλύπτονται οι κυβερνητικές ευθύνες, μόνο θα διογκώνονται, σε βάρος των παιδιών και της εκπαίδευσης.

Καλούμε την υπουργό Παιδείας να αναλάβει τις ευθύνες της.

Δείτε επίσης

Καταλήψεις σχολικών μονάδων: Αναπλήρωση όλων των χαμένων ωρών διδασκαλίας και υποχρεωτική τηλεκπαίδευση
 Κεραμέως και Fake News: Παράθεση στοιχείων για σχολεία και κορονοϊό-27ρια Τμήματα-Κενά-Σχολικά βιβλία
Παρουσίαση νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση στο Υπουργικό Συμβούλιο: Οι 3 άξονες
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση