Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τμήμα Ψυχολογίας Αθήνας: Δεκαπλασιάστηκε ο αριθμός των υποψηφίων την τελευταία δεκαετία 

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τμήμα Ψυχολογίας Αθήνας: Δεκαπλασιάστηκε ο αριθμός των υποψηφίων την τελευταία δεκαετία. Σε ποιες Σχολές και Τμήματα έχουμε μεγάλη αύξηση.

Τμήμα Ψυχολογίας Αθήνας: Δεκαπλασιάστηκε ο αριθμός των υποψηφίων στην τελευταία δεκαετία

Δεκαπλασιάστηκε ο αριθμός των υποψηφίων στην τελευταία δεκαετία που είχαν ως πρώτο στόχο το Τμήμα Ψυχολογίας Αθήνας.

Από 155 υποψήφιοι που το είχαν ως πρώτο στόχο το 2009 φτάσαμε στους 1.476 το 2018.

Τα παραπάνω προκύπτουν, μεταξύ άλλων, από την επεξεργασία  στοιχείων του Υπουργείου Παιδείας από τον μαθηματικό και αναλυτή κ. Στράτο Στρατηγάκη, όπως διαβάζουμε στην Καθημερινή.

Αλλες σχολές με σημαντική αύξηση είναι:

Το Τμήμα Φυσικής Αγωγής ( Από 605 υποψηφίους το 2009 φτάσαμε 1.260 το 2018)

Το Τμήμα Βιολογίας (226 το 2009 – 729 το 2018)

Αύξηση στη ζήτηση έχουμε στις Ναυτιλιακές σπουδές  και στα Τμήματα Πληροφορικής

Σύμφωνα πάντα με τον κο Στρατηγάκη:

Η Ιατρική Αθηνών από 958 υποψηφίους το 2008 έφτασε τους 2.545.

Η Νομική Αθηνών από 1.487 έφτασε 2.021.

Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ του Εθνικού Μετσοβείου Πολυτεχνείου από 1.084 υποψήφιους έφτασε 1.491 το 2018.

Δείτε αναλυτικά εδώ

Δείτε ακόμη:

Διεξαγωγή Επαναληπτικών Πανελλαδικών: Η Εγκύκλιος

Μηχανογραφικό Πανελλαδικών: Εκκίνηση διαδικασιών Παρασκευή 21/06

Τριτοβάθμια: Ο Νέος Χάρτης

____________________________________________

Πτώση Βάσεων στο 2ο Πεδίο: Ο Πρόεδρος της ΟΕΦΕ μιλά για τις Πανελλαδικές 2019

Ως μια «ιδιαίτερη χρονιά» για τις πανελλήνιες εξετάσεις χαρακτήρισε τη φετινή ο Γιάννης Βαφειαδάκης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος (ΟΕΦΕ).

«Είχαμε δυσκολίες σε αρκετά μαθήματα, ιδιαίτερα στα μαθήματα θετικής κατεύθυνσης, αφού η Φυσική και η Χημεία «έκλεψαν την παράσταση», ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τη Χημεία είχαμε τα δυσκολότερα θέματα ίσως όλων των εποχών, σίγουρα των τελευταίων 10 με 15 ετών»

τόνισε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9FM» o κ. Βαφειαδάκης, που παρουσίασε ως ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες τις εξελίξεις στο ότι αφορά τις βάσεις σε δύο από τα τέσσερα πεδία.

Σταθερότητα στις ανθρωπιστικές σπουδές, πτώση στο δεύτερο πεδίο

«Στο πεδίο των ανθρωπιστικών επιστημών εκτιμώ πως τα θέματα ήταν τα πιο εύκολα (σ.σ συγκριτικά με τα υπόλοιπα τρία πεδία και τα φετινά τους θέματα), αν μπορούμε να το πούμε έτσι, αφού δεν είχαμε μεγάλες διαφορές από τα περυσινά θέματα.

Είχαμε καλά Λατινικά, σχετικά καλή Ιστορία, απαιτητική μεν, αλλά με μεγάλη σαφήνεια, σε ό,τι αφορά τα θέματα, ενώ τα αρχαία δεν δημιούργησαν επίσης κάποιο ιδιαίτερο θέμα», τόνισε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος, που διατύπωσε την εκτίμηση πως σε αυτό το πεδίο

«οι βάσεις ίσως κινηθούν ελαφρώς ανοδικά σε κάποιες σχολές, σταθεροποιητικά σε κάποιες άλλες, με βάση τις πρώτες εκτιμήσεις που έχουμε από τη διόρθωση κάποιων μαθημάτων».

Στο δεύτερο πεδίο, που είναι και το πεδίο των θετικών επιστημών με τα Πολυτεχνεία, τις φυσικομαθηματικές σχολές κ.ο.κ, «τα μαθηματικά φαίνεται επίσης πως είναι ελαφρώς δυσκολότερα από πέρυσι από τα πρώτα βαθμολογικά στοιχεία που έχουμε» σημείωσε ο κ.Βαφειαδάκης, που τόνισε πως η Φυσική «δυσκόλεψε περισσότερο και η Χημεία ήταν πάρα, πάρα πολύ δύσκολη»….

…Η συνέχεια εδώ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση