Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τράπεζα Θεμάτων-ΕΝΕΕΓΥΛ: Επιπτώσεις στη σχολική διαρροή-Να αναθεωρηθεί η εφαρμογή της-Αναφορά στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τράπεζα Θεμάτων-ΕΝΕΕΓΥΛ: Να αναθεωρηθεί η εφαρμογή της προκειμένου να αποφευχθεί η διαφαινόμενη αύξηση της σχολικής διαρροής, καθώς και οι ψυχολογικές και κοινωνικές επιπτώσεις- Αναφορά στη Βουλή.

Τράπεζα Θεμάτων-ΕΝΕΕΓΥΛ

Αναφορά κατατέθηκε στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, από την Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου με θέμα: “Επιστολή του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 2ου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Θεσσαλονίκης για την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων στα “ΕΝΕΕΓΥΛ””​.

Ο Σύλλογος με την επιστολή του ζητεί

να αναθεωρηθεί η απόφαση εισαγωγής της Τράπεζας Θεμάτων στην Ειδική Εκπαίδευση, προκειμένου να αποφευχθεί η διαφαινόμενη αύξηση της σχολικής διαρροής, καθώς και οι ψυχολογικές και κοινωνικές επιπτώσεις που θα επιφέρει στους εμπλεκομένους.

_______________

Δείτε την Αναφορά
ΑΝΑΦΟΡΑ
ΘΕΜΑ: “Επιστολή του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 2ου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Θεσσαλονίκης για την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων στα “ΕΝΕΕΓΥΛ””​

Παρακαλούμε για την τοποθέτησή σας επί της επισυναπτόμενης επιστολής του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, του 2ου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Θεσσαλονίκης, στην οποία εκφράζονται οι επιφυλάξεις των γονέων για την απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Μάκρη, δημοσιευμένης στο ΦΕΚ ι/ττ’ <ιρ. 4380/22-09-2021. με την οποία, καθορίστηκαν τα γραπτώς εξεταζόμενο μαθήματα των Λυκείων «ΕΝΕΕΓΥΛ» στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας.

Εν προκειμένω αιτούνται

την διαμεσολάβησή μας ενώπιον σας οι εν λόγω γονείς, προκειμένου να μάθουν, σε ποιες άλλες αναπτυγμένες χώρες εφαρμόζεται το σύστημα της Τράπεζας Θεμάτων στην Ειδική Εκπαίδευση και ποια είναι τα παιδαγωγικά και ψυχολογικά οφέλη των παιδιών οπό αυτή την πρακτική,

ενώ ταυτόχρονα, αιτούνται απάντησης,

σε ερώτημά επί του κειμένου της ανωτέρω επιστολής περί του σε ποιες επιστημονικές μελέτες της παιδαγωγικής επιστήμης βασίστηκε η απόφασή αυτή του Υπουργείου σας και ποιοι εγνωσμένου κύρους παιδαγωγοί προτείνουν την εισαγωγή της Τράπεζας Θεμάτων στα Σχολεία της Ειδικής Εκπαίδευσης, ως μέσου γιο την βελτίωση της μαθησιακής απόδοσης, είτε των ΑμεΑ μαθητών των εν λόγω σχολείων, είτε των μαθητών με σοβαρές ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

και αφού λάβετε υπόψη σας την επισυναπτόμενη στην παρούσα, άνω αναφερόμενη επιστολή, σάς παρακαλώ να την εξετάσετε και να αποφανθείτε σχετικά.

Δείτε επίσης

Σχολεία Αγίας Βαρβάρας Αττικής: Αναφορά στη Βουλή για συγχωνεύσεις τμημάτων
Συγχωνεύσεις τμημάτων-1ο Ειδικό Σχολείο Αμαρουσίου: Ερώτηση στη Βουλή
Προσλήψεις 2022: 40.000 στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα | Πίνακας
Δώρο Χριστουγέννων 2021 από ΟΑΕΔ για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Πως υπολογίζεται-Πότε πιστώνεται
Αξιολόγηση-εκπαιδευτικοί: Ηττα σε ιστορική προοπτική | Αρθρο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση