Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τζούφη για αποτελέσματα Πανελλαδικών: 40.000 υποψήφιοι από τους 100.000 μένουν εκτός

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τζούφη για αποτελέσματα Πανελλαδικών: 40.000 υποψήφιοι από τους 100.000 μένουν εκτός επειδή δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τα πολλαπλά εμπόδια – Να μην τριτώσει το κακό με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. 

Σε δήλωση προέβη η Αναπληρώτρια Τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ κα Μερόπη Τζούφη αναφορικά με τα αποτελέσματα των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων τα οποία, σύμφωνα με τη Βουλευτή επιβεβαίωσαν, για δεύτερη συνεχή χρονιά, “πως κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας εργάζονται μεθοδικά για τη συρρίκνωση των δημόσιων πανεπιστημίων, τον περιορισμό του αριθμού των εισακτέων και την αύξηση του πελατολογίου των χρηματοδοτών της Νέας Δημοκρατίας, δηλαδή των ιδιωτικών κολεγίων”.

Σχεδόν 40.000 υποψήφιοι από τους 100.000 μένουν εκτός, αναφέρει η κα Τζούφη με πρόσχημα τη “βελτίωση της ποιότητας” και την παραπληροφόρηση για μαθητές που “περνούσαν με 2 και 3”.

Αποψιλώνονται τα δημόσια πανεπιστήμια και όπως πέρυσι έτσι και φέτος, χιλιάδες έδρανα θα μείνουν άδεια καθώς πολλά τμήματα θα υποδεχτούν ελάχιστους πρωτοετείς.

Είναι πλέον σαφές τονίζει η Αναπληρώτρια Τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ, πως η ΕΒΕ και οι συντελεστές βαρύτητας θα λειτουργήσουν ως δούρειος ίππος για συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων που χρόνο με το χρόνο μετατρέπονται σε “ολιγομελή”.

Επιπροσθέτως επισημαίνει πως τα περιφερειακά πανεπιστήμια είναι αυτά που δέχονται τη μεγαλύτερη πίεση και “παρά τα ευχολόγια και τις διαβεβαιώσεις της κυβερνητικής μηχανής, η πλειοψηφία τους αντιμετωπίζει ήδη σοβαρά προβλήματα”.

Ενδεικτική είναι, αναφέρει η κα Τζούφη,  η περίπτωση του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το οποίο πρόκειται να στερηθεί 1.000 νέους φοιτητές. Από τις 3.623 διαθέσιμες θέσεις, θα καλυφθούν μόνο οι 2.657 (73,4%), ενώ μια σειρά από «παραδοσιακά» τμήματα (πχ: Πληροφορική, Φυσικό, Μαθηματικό, Φιλολογικό) θα «αδειάσουν» ήδη από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Και τελειώνει αναφέροντας πως “πρόκειται για μια θλιβερή πραγματικότητα που ακυρώνει τις προσπάθειες χιλιάδων νέων παιδιών και των οικογενειών τους. Που ακυρώνει κάθε προσπάθεια ανάπτυξης των ελληνικών πανεπιστημίων, με όρους που εξυπηρετούν την επιστήμη και την κοινωνία. Που απομακρύνει τη χώρα από τον ευρωπαϊκό στόχο για περισσότερους και καλύτερα μορφωμένους νέους πολίτες”.
Κλείνοντας η Βουλευτής απευθύνει θερμά συγχαρητήρια σε όλες και όλους τους υποψήφιους που κατάφεραν να υπερπηδήσουν τα εμπόδια και θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους, πάντα στο πλευρό όσων προσπάθησαν και δεν τα κατάφεραν. 
Δείτε επίσης

Στατιστικά Βάσεων Πανελλαδικών 2022: Στατιστικά προτιμήσεων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-ΔΙΕΚ-Σοβαρές Παθήσεις 

Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών: Ποιες σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εντάσσονται από το σχ. έτος 2022-23 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση