Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αξιολόγηση από γονείς μέσω ιστοσελίδας: Σχετικά με τις δηλώσεις του Αντιπροέδρου της ΝΔ Κ. Χατζηδάκη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αξιολόγηση από γονείς μέσω ιστοσελίδας: Σχετικά με τις δηλώσεις του Αντιπροέδρου της ΝΔ Κ. Χατζηδάκη για δημιουργία ιστοσελίδας αξιολόγησης από το ΥΠΠΕΘ.

Αξιολόγηση από γονείς μέσω ιστοσελίδας: Σχετικά με τις δηλώσεις του Αντιπροέδρου της ΝΔ Κ. Χατζηδάκη

Αναδημοσιεύουμε άρθρο του Αναπληρωτή Εκπαιδευτικού Αλέξανδρου Χρούτα, σχετικά με το ζήτημα που άνοιξε ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κος Κ. Χατζηδάκης, οποίος σε πρόσφατη συνεντευξή του ομίλησε περί αξιολόγησης των Σχολικών Μονάδων από τους γονείς μέσω ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας.

Ο συντάκτης του άρθρου, αναφέρεται στην σχετική ιστοελιδα του του Υπουργείου Παιδείας στην Αγγλία, όπου τα σχολεία ανατροφοδοτούνται από τον Οργανισμό Ofsted.

Ο Οργανισμός Ofsted είναι ένας ανεξάρτητος  φορέας, με αντικείμενο την επιθεώρηση όλων των σχολείων και τον καθορισμός των διαδικασιών και των κριτηρίων της αξιολόγησης βάσει του θεσμικού πλαισίου Ofsted.

Οι σχολικές μονάδες κατατάσσονται σε μια εκ των τεσσάρων κατηγοριών: Outstanding, Good, Requires Improvement και Inadequate.

Και φυσικά όταν ένα σχολείο κατατάσσεται ως μη επαρκές, δηλαδή Inadequate, αρχίζουν τα προβλήματα, τα οποία αναλύονται ενδελεχώς στο άρθρο.

Ο συγγραφέας του άρθρου κλείνει λέγοντας πως “προτού υιοθετηθούν οποιαδήποτε πρότυπα αξιολόγησης, είναι ανάγκη να υπάρξει σωστός σχεδιασμός, έγκαιρος προγραμματισμός και σαφή στοχοθεσία (ύστερα από συνδιαλλαγή με όλους τους φορείς)”

Τονιίζει δε πως “καθώς κάθε εκπαιδευτικό σύστημα κατέχει τα δικά του ιδιόμορφα χαρακτηριστικά τα οποία δεν πρέπει να στεγάζονται στην άκριτη υιοθέτηση «έντιμων και διαφανών πατέντων”.

Δείτε αναλυτικά το άρθρο εδώ

Δείτε ακόμη:

Συμφωνούν ΟΛΜΕ και ΔΟΕ με τις δηλώσεις στελεχών της Νέας Δημοκρατίας; Ερώτημα ΥΠΠΕΘ

Θέμα Διορισμών: «Στον αέρα» είναι όλος ο κόσμος της Εκπαίδευσης εδώ και μήνες | Να πάρουν σαφή θέση όλοι οι εμπλεκόμενοι

Μητσοτάκης στο STAR: Προτεραιότητα οι αναπληρωτές – Προσλήψεις εκεί που πρέπει

___________________________________________

Χατζηδάκης: Οι γονείς θα αξιολογούν τις Σχολικές Μονάδες

Μιλώντας στο Sport24 Radio 103,3 το Σάββατο 22/06/2019, για το θέμα του γηπέδου του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό, ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και σε θέματα Εκπαίδευσης:

Οι αναφορές του Αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας είχαν να κάνουν με:

Αξιολόγηση

Κατά τον Αντιπρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Αξιολόγηση είναι η επιβράβευση του καλύτερου και κίνητρο για βελτίωση. Γίνεται και στο εξωτερικό και δεν είναι μπαμπούλας

Θα ξεκινήσει από την αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων.

Θα δημιουργηθεί ιστοσελίδα στο Υπουργείο και αρχικά η Αξιολόγηση θα πραγματοποιείται από τους γονείς.

Μαθήματα Ξένων Γλωσσών στο σχολείο.

Κατά τον κο Χατζηδάκη τα διπλώματα Ξένων Γλωσσών θα αποκτώνται με εξετάσεις μέσα στο σχολείο, έτσι θα αποκτήσουν μεγαλύτερη σημασία, ως μαθήματα κορμού και θα περιορισθεί ο ρόλος των Φροντιστηρίων.

Ολοήμερο Σχολείο

Το υπάρχον δεν είναι Ολοήμερο σχολείο, αλλά πάρκινγκ παιδιών. Η Νέα Δημοκρατία θα δημιουργήσει πραγματικά Ολοήμερο Σχολείο με δραστηριότητες.

Ιδιωτικά Πανεπιστήμια

Μόνον η Ελλάδα δεν έχει Ιδιωτικά Πανεπιστήμια.

Τα παιδιά μας πάνε και σπουδάζουν στη Κύπρο.

Αμερικανοί θα θεωρούσαν τεράστια ευκαιρία να σπούδαζαν τα παιδιά τους σε μία φιλοσοφική σχολή που θα ήταν δίπλα στον Παρθενώνα και τους Δελφούς.

Επίσης χάνουμε συνάλλαγμα και χωρίζουμε τα παιδιά από τις οικογένειές τους

Να οργανώσουμε Summer Schools και Universities, στα πανεπιστήμια της Κρήτης, του Αιγαίου και του Ιονίου.

ΤΕΙ απορροφηθέντα από Πανεπιστήμια

Δημιουργήθηκαν τετελεσμένα γεγονότα, τα οποία κληρονομεί η επόμενη κυβέρνηση.

Ομως όλα αυτά έπρεπε να γίνουν με αξιολόγηση.

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση