Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναπληρωτές απόφοιτοι Κολεγίων: Η τοποθέτηση του Πρωθυπουργού στη Βουλή και η απάντηση του Ν. Φίλη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναπληρωτές απόφοιτοι Κολεγίων: Η τοποθέτηση του Πρωθυπουργού στη Βουλή και η απάντηση του τ. Υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη.

Αναπληρωτές απόφοιτοι Κολεγίων

Για την αναγνώριση της επαγγελματικής ισοτιμίας των πτυχίων κολεγίων και για το γεγονός πως αυτά έγιναν δεκτά στους διαγωνισμούς υπήρξε αναφορά κατά τη Δευτερολογία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, στη συζήτηση για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”, αλλά και απάντηση από τον Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και τ. Υπουργό Παιδεία Ν. Φίλη.

Η αναφορά του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη

“Και για πείτε μου, κύριε Τσίπρα, εσείς που αναφέρεστε με τόσο απαξιωτικό τρόπο στα κολλέγια. Εν πάση περιπτώσει, κολλέγια είναι ένας μηχανισμός, είπατε να μην βάλουμε βάσεις στα κολλέγια, μα τα κολλέγια δεν είναι αναγνωρισμένα Πανεπιστήμια βάσει του Συντάγματος για να τους βάλουμε βάση.

Αλλά εσείς που μιλάτε τόσο απαξιωτικά για τα κολλέγια, για ρωτήστε τον κ. Φίλη, ο οποίος είναι δίπλα σας, γιατί όταν κάνατε προσκλήσεις εκπαιδευτικών, κ. Φίλη, και έχω εδώ με τη δικιά σας φαρδιά – πλατιά υπογραφή, δεχόσασταν και αποφοίτους κολλεγίων;

Γιατί; Γιατί, αν είναι τόσο άσχημα τα κολλέγια; Σταματήστε, λοιπόν, αυτή την υποκρισία. Τα καταθέτω στα πρακτικά να τα δει και ο αρχηγός σας διότι μάλλον δεν τον είχατε ενημερώσει επαρκώς για όλα αυτά”.

Η απάντηση του τ. Υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη
Σε πολλές συνεδριάσεις στο Κοινοβούλιο όπου συζητείται ο νέος νόμος Μητσοτάκη – Κεραμέως, επαναλαμβάνεται ένας ψευδής ισχυρισμός.
Ότι δήθεν επί υπουργίας Φίλη στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, υπήρξε αναγνώριση της επαγγελματικής ισοτιμίας των πτυχίων κολεγίων και αυτά έγιναν δεκτά στους διαγωνισμούς. Με «υπογραφή Φίλη», λένε. Το επανάλαβε μάλιστα προ ολίγου και ο πρωθυπουργός στη Βουλή.
Κάθε φορά που η ΝΔ επικαλείται αυτόν τον ισχυρισμό η απάντηση που δίνεται είναι ότι αυτό έγινε επί κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου, με υπογραφή του υπουργού Παιδείας Αρβανιτόπουλου.
Ακολούθως, το πρώτο εξάμηνο του 2015, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έδωσε μια μάχη στη διαπραγμάτευση και την έχασε. Κάναμε ένα επώδυνο συμβιβασμό και πήγαμε σε εκλογές. Θέσαμε στην κρίση του λαού το αποτέλεσμα μιας επώδυνης διαπραγμάτευσης και κερδίσαμε τις εκλογές.
Ως μέρος του συμβιβασμού, υποχρεωθήκαμε να εφαρμόσουμε και αυτή τη διάταξη, που στην πράξη αφορούσε πολύ λίγους αναπληρωτές. Με μια δέσμευση όμως.
Ότι θα αφορά μόνο τους αναπληρωτές και όχι το μόνιμο προσωπικό.
Και κυρίως, ότι θα καταργηθεί μόλις βγούμε από τα μνημόνια. Και φυσικά κρατήσαμε το λόγο μας.
Την καταργήσαμε στο νόμο που ψηφίσαμε για τις προσλήψεις στην εκπαίδευση. Γι’ αυτό αναγκάστηκε να την επαναφέρει η κυβέρνηση.

Δείτε επίσης

Πρωθυπουργός για μη εμβολιασθέντες εκπαιδευτικούς: Θα ζητήσουμε συχνά εργαστηριακά τεστ προκειμένου να προσέλθουν στην τάξη
Το νομοσχέδιο στην Ολομέλεια της Βουλής τη Δευτέρα-Συνέχιση της κόντρας Φίλη-Κεραμέως στη σημερινή 2η Ανάγνωση
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”
Κεραμέως στη Βουλή: 7 στους 10 κρίνουν θετικά την αξιολόγηση και την ΕΒΕ στα Πανεπιστήμια
Κεραμέως για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής: Η επιλογή των εισακτέων έγινε από τα Πανεπιστήμια, όχι από το Υπουργείο
Κεφαλίδου-Δήλωση για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ: Σωστό μέτρο αλλά ανεπαρκώς και βιαστικά εφαρμοσμένο

Δείτε ακόμη

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Μη μισθολογική εξέλιξη και παρακράτηση μισθού για τους αρνητές
Διδακτική η προϋπηρεσία στα ΚΕΔΑΣΥ-ΚΕΣΥ-ΚΕΔΔΥ-ΚΔΑΥ-ΚΕΠΕΑ-ΚΕΑ-ΚΠΕ: Διάταξη στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ
Πέτσας για υποχρεωτικούς εμβολιασμούς εκπαιδευτικών: Οποιοσδήποτε σχετίζεται με την παραγωγική διαδικασία έθεσε το ζήτημα αυτό
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση