Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστροφή μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου: Εξετάζεται οι απουσίες να καταγράφονται αλλά να μην προσμετρώνται

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστροφή μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου: Εξετάζεται οι απουσίες να καταγράφονται αλλά να μην προσμετρώνται – Λεπτομέρειες του σχεδίου επαναλειτουργίας.

Επιστροφή μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου

Εξαγγελίες Πρωθυπουργού

Σύμφωνα με τις χθεσινές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, περί του σχεδίου σταδιακής άρσης των περιοριστικών μέτρων εξαιτίας της πανδημίας κορονοϊού:

  • Τα μαθήματα της Γ’ Λυκείου θα αρχίσουν ξανά στις 11 Μαΐου.
  • Μια εβδομάδα μετά θα ακολουθήσουν οι υπόλοιπες τάξεις του Λυκείου αλλά και το Γυμνάσιο.
  • Τα σχολεία θα λειτουργήσουν με άλλους κανόνες που θα περιορίσουν -όσο αυτό είναι εφικτό- τον συγχρωτισμό.
  • Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα εξακολουθεί να υποστηρίζει παιδιά τα οποία, για ειδικούς λόγους, δεν πρέπει να έρθουν στη τάξη.
  • Δημοτικά και νηπιαγωγεία παραμένουν κλειστά και ενδέχεται να λειτουργήσουν την 1η Ιουνίου και μόνο αν η πορεία της επιδημίας βαίνει καθοδικά.
Ανακοινώσεις Υπουργού κας Κεραμέως

Σήμερα, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, θα εξειδικεύσει τα μέτρα κατά τη διάρκεια της συνήθους ενημέρωσης για τον κορονοϊό στις 18:00, μαζί με τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκο Χαρδαλιά και τον εκπρόσωπο του Υπουργείου Υγείας για το νέο κορονοϊό, Καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα.

Λεπτομέρειες του σχεδίου επαναλειτουργίας

Στις λεπτομέρειες του σχεδίου επαναλειτουργίας των σχολικών μονάδων αναφέρεται σημερινό δημοσίευμα της Καθημερινής και του Δημοσιογράφου Απόστολου Λακασά.

Προαιρετική η επιστροφή στα θρανία

Προαιρετική θα είναι η επιστροφή των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου στα σχολεία τους εξαιτίας της εκτίμησης πως αρκετοί γονείς θα φοβηθούν να στείλουν τα παιδιά στο σχολείο.

Καταγραφή μαθητών

Οι Διευθυντές θα κληθούν να καταγράψουν ποιοι μαθητές θα παρακολουθήσουν τα μαθήματα στην τάξη και ποιοι εξ αποστάσεως.

Κατανομή

Η κατανομή των μαθητών στις αίθουσες κάθε σχολείου θα γίνει με βάση τον αριθμό των μαθητών που θα επιλέξουν τα διά ζώσης μαθήματα.

Θα αποφασιστεί πως θα γίνεται οι εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη δεύτερη ομάδα παιδιών.

Υπάρχει πρόβλεψη για εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τους μαθητές που έχουν κάποιο λόγο υγείας ή έχουν οικογενειακό μέλος που ανήκει σε ευπαθή ομάδα.

Απουσίες

Εξετάζεται το ενδεχόμενο οι απουσίες των μαθητών να καταγράφονται αλλά να μην προσμετρώνται.

Ενδοσχολικές, προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις

Δεν θα πραγματοποιηθούν ενδοσχολικές, προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, ενώ οι εκπαιδευτικοί θα εστιάσουν στα κεφάλαια που δεν έχουν διδαχθεί.

Πανελλαδικές

Η έναρξη των Πανελλαδικών εξετάσεων ενδεχομένως να γίνει γύρω στις 20 Ιουνίου.

Ολοκλήρωση μαθημάτων

Τα μαθήματα θα ολοκληρωθούν το τέλος του πρώτου δεκαήμερου του Ιουνίου, ώστε να μείνει χρόνος για την προετοιμασία των πανελλαδικών εξετάσεων, για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου και τους αποφοίτους.

Εναρξη νέου σχολικού έτους

Δεν αποκλείεται επίσης, ανάλογα και με την πορεία της διδασκαλίας, η έναρξη του επόμενου σχολικού έτους να γίνει μία εβδομάδα νωρίτερα.

Με πληροφορίες από kathimerini.gr

Δείτε σχετικά

Σκέρτσος για σχολεία: Θα σπάσουν οι τάξεις-Μάθημα οι μισοί μαθητές την μια μέρα και οι υπόλοιποι την άλλη
Χρονοδιάγραμμα άρσης περιορισμών: Τι επιτρέπεται-Τι απαγορεύεται
Πρωθυπουργός-άνοιγμα σχολείων: 11.05 Γ Λυκείου-18.05 Β & Α Λυκείου και Γυμνάσιο-01.06 ενδέχεται Δημοτικά και Νηπιαγωγεία.

Δείτε επίσης

Ανακοινώσεις Κεραμέως για άνοιγμα σχολείων αύριο Τετάρτη 29.04.2020 στις 6μμ
ΣΥΡΙΖΑ για σχολεία: Ρίσκο αχρείαστο η ολιγοήμερη επανέναρξη των σχολείων
Καθηγητής Σύψας: Εκατομμύρια λεπτομέρειες για να γυρίσουν οι μαθητές στα σχολεία με ασφάλεια

Πριν φύγετε

Λειτουργία ΣΜΕΑΕ-κορονοϊός: Προβληματισμοί του ΣΕΕΠΕΑ-ΣΤΕΛΛΑ
Ανοιχτή επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ για ευπαθείς ομάδες μαθητών, εκπαιδευτικών και το άνοιγμα των σχολείων
Ανοιγμα σχολείων-ΑμεΑ: Αγωνία από μαθητές, φοιτητές με αναπηρία | Επιστολή ΕΣΑμεΑ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση