Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Για το τροχαίο ατύχημα 3 εκπαιδευτικών στην Καστοριά – Ανακοίνωση ΣΕΠΕ Καστοριάς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Για το τροχαίο ατύχημα 3 εκπαιδευτικών στην Καστοριά- Ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Καστοριάς.

Για το τροχαίο ατύχημα 3 εκπαιδευτικών

Με αφορμή το σοβαρό τροχαίο ατύχημα τριών (3) εκπαιδευτικών στον οδικό άξονα Φλώρινας-Καστοριάς, κατά την διάρκεια της διαδρομής τους προς τα σχολεία όπου υπηρετούν, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΕΠΕ) Νομού Καστοριάς εξέδωσε Ανακοίνωση με την οποία ζητά από την Πολιτεία να μεριμνήσει για την ασφάλεια των πολιτών της στις μετακινήσεις, από το Υπουργείο Παιδείας να μεριμνήσει για την αποκατάσταση της υγείας των τραυματισμένων εκπαιδευτικών και από τη ΔΟΕ να αναδείξει το θέμα όπως έγινε και για άλλες παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε. ΝΟΜΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ        

sepekastorias@gmail.com 

 Καστοριά   15/12/2023

 Αρ. Πρωτ.: 102

Προς -ΔΟΕ

 Κοιν.:  -Τα μέλη του συλλόγου μας,  – ΜΜΕ

 Ανακοίνωση

για τροχαίο με συναδέλφισσές μας

 Πληροφορηθήκαμε με λύπη πως τρεις συναδέλφισσές μας (δύο από αυτές υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια και μία στη Δευτεροβάθμια) νωρίς το πρωί της Δευτέρας 11 Δεκεμβρίου είχαν σοβαρό τροχαίο ατύχημα στον οδικό άξονα Φλώρινας-Καστοριάς, κατά την διάρκεια της διαδρομής που κάνουν καθημερινά για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα σχολεία της Διεύθυνσής μας.

Εδώ και πολλά χρόνια, δεκάδες συνάδελφοί μας , διανύουν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά από τον τόπο διαμονής τους για να φτάσουν στα σχολεία που υπηρετούν. Η συντριπτική πλειοψηφία είναι από την Φλώρινα.  Οι συνθήκες της διαδρομής είναι εξαιρετικά δύσκολες έως επικίνδυνες τους χειμερινούς μήνες με τον παγετό, αλλά και τις επικίνδυνες καθιζήσεις και  κατολισθήσεις που πολλές φορές κάνουν την διαδρομή απαγορευμένη. Πολλές φορές χρειάστηκε να διανύσουν επιπλέον χιλιόμετρα επειδή ο δρόμος ήταν κλειστός.

Η καθημερινή διαδρομή ενός τόσο δύσκολου οδικού δικτύου αυξάνει τις πιθανότητες για ατυχήματα. Ταυτόχρονα είναι κατανοητό  πόσο δύσκολο, κουραστικό, χρονοβόρο, αλλά και δαπανηρό είναι όλο αυτό, έχοντας υπόψη τους πενιχρούς μισθούς μας ειδικά των αναπληρωτών και των πρωτοδιόριστων συναδέλφων μας.

Το αίτημα του κλάδου για λιγότερα παιδιά στο τμήμα θα πρέπει να ληφθεί επιτέλους σοβαρά από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, γιατί πέρα από το γεγονός πως η εκπαίδευση των παιδιών θα γίνει πιο εξατομικευμένη, άρα ποιοτικότερη, θα δώσει την ευκαιρία σε περισσότερους συναδέλφους να εργάζονται στον τόπο τους. Έτσι θα αποφεύγεται αυτή η καθημερινή μαζική μετακίνηση εκπαιδευτικών από νομό σε νομό με κίνδυνο τη ζωή τους.

Τέλος, η Πολιτεία θα πρέπει να ασχοληθεί με την έλλειψη υποδομών στην επαρχία. Η μετακίνηση γίνεται όλο και πιο δύσκολη σε ένα επικίνδυνο οδικό δίκτυο. Η απομόνωση είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό των τοπικών κοινωνιών, γιατί πέρα από τις αποστάσεις έχουμε να σκεφτούμε σοβαρά και το κόστος των διοδίων μαζί με τα καύσιμα που κάνουν την μετακίνηση από δύσκολη έως απαγορευμένη.

Με αφορμή το τραγικό περιστατικό με τις συναδέλφισσές μας, κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου και απαιτούμε να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες από τους αρμόδιους για να διασφαλιστεί η ασφάλεια όλων των κατοίκων της περιοχής μας.

Ευχόμαστε καλή και γρήγορη ανάρρωση στις συναδέλφισσές μας και ελπίζουμε να μην επαναληφθεί ένα τόσο τραγικό περιστατικό.

Δεν θα μείνουμε όμως στα ευχολόγια!!!

Ζητάμε:

  • από την Πολιτεία να μεριμνήσει για την ασφάλεια των πολιτών της στις μετακινήσεις με ότι αυτό συνεπάγεται.
  • από το Υπουργείο να μεριμνήσει για την αποκατάσταση της υγείας των τραυματισμένων συναδέλφισσών μας. Πληρώνουν κανονικά τα ασφάλιστρά τους και επομένως δεν πρέπει να ξοδέψουν ούτε μία δραχμή για την ανάρρωσή  τους.
  • από τη ΔΟΕ να αναδείξει το θέμα όπως έγινε και για άλλες παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν.

Για το Δ.Σ.

Δείτε επίσης

Νέοι μισθοί εκπαιδευτικών από 1η Ιανουαρίου 2024: Πίνακας με καθαρά ποσά-Πότε θα πιστωθούν 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία 

Πριν φύγετε

Το σχέδιο Πιερρακάκη για την παιδεία: “Ανοιχτό σχολείο”-“Στοχευμένη επαγγελματική εκπ/ση”-“Ελεύθερο Πανεπιστήμιο”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση