Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υποψήφιοι ΠΕ 61-ΠΕ 71 Προκήρυξης 3ΕΑ/2002: Τι απάντησε το ΥΠΑΙΘ για τα θέματα συμπλήρωσης της αίτησης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υποψήφιοι ΠΕ 61-ΠΕ 71 Προκήρυξης 3ΕΑ/2002: Τι απάντησε το ΥΠΑΙΘ για τα θέματα συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης ΑΣΕΠ.

Υποψήφιοι ΠΕ 61-ΠΕ 71

Σχετικά με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής αίτησης για την Προκήρυξη 3ΕΑ/2022 για τους υποψηφίους ΠΕ 61 & ΠΕ 71, θέμα για το οποίο Βουλευτές του ΚΚΕ κατέθεσαν ως Αναφορά στη Βουλή κείμενο του Συλλόγου Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ), απάντησε το ΥΠΑΙΘ δια της Υφυπουργού κας Ζέττας Μακρή.

Οι Bουλευτές του ΚΚΕ Δελής Γιάννης, Κανέλλη Λιάνα, Καραθανασόπουλος Νίκος, Κομνηνάκα Μαρία, Λαμπρούλης Γιώργος, Μαρίνος Γιώργος, Παπαναστάσης Νίκος και Συντυχάκης Μανώλης, σχετικά με ζητήματα που υπήρχαν στη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής αίτησης για την Προκήρυξη 3ΕΑ/2022 για τους υποψηφίους ΠΕ 61 & ΠΕ 71 ζητούσαν να προσμετρηθούν στους υποψηφίους τα μόρια του βασικού πτυχίου, όπου έχει παραληφθεί, και το ίδιο να γίνει σε όσους κατέχουν βασικό πτυχίο ΕΑΕ και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.

Η Υφυπουργός ΠΑΙΘ κα Ζ. Μακρή στην Απάντησή της, αφού αναφέρει πως από τις διατάξεις των άρθρων 56, 57 και 58 του νόμου ν. 4589/2019 προκύπτει αφενός ότι οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών τμημάτων ΕΑΕ και του τμήματος Εκπ/κής και Κοινωνικής Πολιτικής (με κατεύθυνση «Εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες») εντάσσονται και κατατάσσονται σε έναν ενιαίο πίνακα με τους αποφοίτους των παιδαγωγικών τμημάτων με εξειδίκευση στην ΕΑΕ και αφετέρου ότι οι πρώτοι απολαμβάνουν το ευεργέτημα της εξ ορισμού επιπρόσθετης μοριοδότησης του βασικού τους πτυχίου με 20 μονάδες σαν να ήταν μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ακολούθως επισημαίνει πως σύμφωνα με την Προκήρυξη:

“Την ευθύνη της σωστής συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης φέρει αποκλειστικά ο/η υποψήφιος/α. Επειδή η επεξεργασία των αιτήσεων γίνεται μηχανογραφικά, οι υποψήφιοι υποχρεούνται να συμπληρώσουν τα οικεία τετραγωνίδια/πεδία των ηλεκτρονικών αιτήσεων, καθώς και τους κωδικούς, που αναφέρονται στα αντίστοιχα προσόντα ή κριτήρια που απαιτούνται και διαθέτουν.

Αν οι 2 υποψήφιοι δεν συμπληρώσουν τα τετραγωνίδια/πεδία αυτά ή τους κωδικούς ή αν συμπληρώσουν άλλα τετραγωνίδια ή κωδικούς, πλην εκείνων που αναφέρονται στα συγκεκριμένα προσόντα ή κριτήρια ή αν τα αναφέρουν σε άλλα σημεία της ηλεκτρονικής αίτησης, δεν λαμβάνονται υπόψη τα προσόντα ή κριτήρια, έστω και αν υποβληθούν τα σχετικά δικαιολογητικά στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.».

Ειδικότερα, στο παράρτημα Δ΄ «ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΗΣ-ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ” (σελ. 1360) ορίζονται ρητά τα ακόλουθα:

«Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν με ακρίβεια και πληρότητα στα αντίστοιχα πεδία της ηλεκτρονικής αίτησης, τα προσόντα που διαθέτουν (π.χ. τίτλοι σπουδών, γνώση ξένων γλωσσών, γνώση χειρισμού Η/Υ, προϋπηρεσία, επιμόρφωση κ.λ.π.)» «[…]Οι υποψήφιοι πρέπει να δηλώσουν τα προσόντα/κριτήρια κατάταξης (διδακτορικό, μεταπτυχιακό, ξένες γλώσσες, προϋπηρεσία, κ.λπ.) στις αντίστοιχες θέσεις της ηλεκτρονικής αίτησης προκειμένου να μοριοδοτηθούν για τα κριτήρια αυτά, ακόμα και αν το ίδιο προσόν εντάσσεται σε περισσότερες της μιας κατηγορίας προσόντων / κριτηρίων.

Δηλαδή αν ο υποψήφιος με ένα προσόν (μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών) αποδεικνύει ένταξη στην ΕΑΕ, κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου και παιδαγωγική επάρκεια, πρέπει να σημειώσει όλα τα αντίστοιχα πεδία στην ηλεκτρονική αίτηση προκειμένου να προσμετρηθούν τα αντίστοιχα προσόντα / κριτήρια”.

Δείτε επίσης

Aνοιγμα Πινάκων Γενικής: Το Υπ. Παιδείας αιτήθηκε στο ΑΣΕΠ περάτωση της διαδικασίας έως τέλος Μαΐου 2023

Ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών και μαθητών: Ερώτηση στη Βουλή για τη λήψη μέτρων από το ΥΠΑΙΘ 

Πόρισμα για την Ειδική Αγωγή από τον ΣτΠ: Προβλήματα ένταξης, ελλείμματα στην Παράλληλη Στήριξη και στα Τμήμ. Ενταξης 

Αντιστοίχιση πτυχίων των πρώην ΤΕΙ Αθηνών και Πειραιά με πτυχία του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής – Ερώτηση στη Βουλή 

Ενταξη σε κατηγορία ΕΕΠ και ΕΔΙΠ εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ Α/θμιας και Β/θμιας: Ερώτηση στη Βουλή

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση