Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Να γίνει νέα φάση πρόσληψης αναπληρωτών από το Υπουργείο Παιδείας ζητούν εκπαιδευτικοί

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Να γίνει νέα φάση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ζητούν με επιστολή τους εκπαιδευτικοί.

Να γίνει νέα φάση πρόσληψης αναπληρωτών

Επιστολή με αίτημα την άμεση πραγματοποίηση νέας Φάσης προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, απέστειλαν αναπληρωτές εκπαιδευτικοί.

Οι εκπαιδευτικοί επισημαίνουν πως τα κενά Γ Φάσης για την Ειδική Αγωγή στη Β/θμια Εκπαίδευση ήταν 1.386 και επιπλέον ιδρύθηκαν πρόσφατα 26 Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, οι οποίες πρέπει να στελεχωθούν από εκπαιδευτικούς.

Ακολουθεί η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει άμεσα σε φάση προσλήψεων αναπληρωτών!!!

 Στις 22/12/2022 αναρτήθηκαν στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ 564 ανακλήσεις προσλήψεων αναπληρωτών!

Επίσης, όσον αφορά στην Ειδική Αγωγή στην τελευταία φάση προσλήψεων (Γ Φάση) που πραγματοποιήθηκε στις 18/11/2022 προσελήφθησαν στη Βθμια Εκπαίδευση 401 εκπαιδευτικοί ενώ τα κενά Γ Φάσης για την Ειδική Αγωγή στη Βθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με τον Patreas (PDE), ήταν 1386!

Εδώ τα κενά Γ Φάσης για την Ειδική Αγωγή στη Βθμια Εκπαίδευση που ανάρτησε ο Patreas στο PDE*

Επιπλέον, πρόσφατα ιδρύθηκαν 26 Τάξεις Υποδοχής Ζ.Ε.Π. στη Βθμια Εκπαίδευση, οι οποίες πρέπει να στελεχωθούν από εκπαιδευτικούς.

Όλα τα παραπάνω καταδεικνύουν ότι πρέπει να γίνει άμεσα φάση προσλήψεων αναπληρωτών!!!

*Κενά Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ για Γ’ Φάση Αναπληρωτών (θα καλυφθεί 25%-30%):

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΜΕΑΕ-ΑΠΩ ΣΜΕΑΕ-ΑΜΩ Τ.Ε.-ΑΠΩ Τ.Ε.-ΑΜΩ ΠΑΡΑΛ

ΑΠΩ

ΠΑΡΑΛ

ΑΜΩ

ΠΕ01.ΕΑΕ 1 2 0 0 0 0
ΠΕ02.ΕΑΕ 25 + 3 ΚΕΔΑΣΥ 2 175 8 393 26
ΠΕ03.ΕΑΕ 15 + 4 ΚΕΔΑΣΥ 3 160 9 164 26
ΠΕ04.01.ΕΑΕ 4 + 1 ΚΕΔΑΣΥ 0 55 3 105 18
ΠΕ04.02.ΕΑΕ 2 1 16 0 32 1
ΠΕ04.04.ΕΑΕ 1 0 12 2 20 4
ΠΕ04.05.ΕΑΕ 1 0 5 0 7 1
ΠΕ06.ΕΑΕ 1 2 0 0 0 0
ΠΕ08.ΕΑΕ 5 4 0 0 0 0
ΠΕ11.ΕΑΕ 4 6 0 0 0 0
ΠΕ78.ΕΑΕ 4 2 0 0 0 0
ΠΕ79.01.ΕΑΕ 3 3 0 0 0 0
ΠΕ80.ΕΑΕ 2 0 0 0 0 0
ΠΕ81.ΕΑΕ 0 1 0 0 0 0
ΠΕ83.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΠΕ86.ΕΑΕ 6 6 0 0 0 0
ΠΕ87.06.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΠΕ87.09.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΠΕ88.01.ΕΑΕ 5 2 0 0 0 0
ΠΕ88.02.ΕΑΕ 5 1 0 0 0 0
ΠΕ88.04.ΕΑΕ 6 1 0 0 0 0
ΠΕ89.02.ΕΑΕ 2 1 0 0 0 0
ΤΕ01.19.ΕΑΕ 1 3 0 0 0 0
ΣΥΝΟΛΟ 104 40 423 22 721 76
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply