Παρασκευή, 30 Ιουλίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΜΕ για διορισμούς στην εκπαίδευση: Επιβεβαιώνεται ο αφανισμός του κλάδου των Κοινωνικών Επιστημόνων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΜΕ για διορισμούς στην εκπαίδευση-Ο αριθμός των διορισμών δεν καλύπτει σε καμία περίπτωση το σύνολο των κενών-Δυστυχώς επιβεβαιώνεται ο αφανισμός του κλάδου των Κοινωνικών Επιστημόνων.

ΟΛΜΕ για διορισμούς στην εκπαίδευση
Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης
“Για τους διορισμούς στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση”

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ συγχαίρει τους συναδέλφους που διορίστηκαν, μετά από χρόνια προσφοράς τους στο δημόσιο σχολείο κάτω από τις απαράδεκτες συνθήκες της ελαστικής εργασίας. Το εκπαιδευτικό κίνημα με τους αγώνες του κατάφερε να γίνουν επιτέλους οι πρώτοι μόνιμοι διορισμοί στην γενική εκπαίδευση μετά από 12 χρόνια αδιοριστίας.

Είναι δεδομένο ότι

ο αριθμός των διορισμών δεν καλύπτει σε καμία περίπτωση το σύνολο των κενών, με αποτέλεσμα σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών, που επίσης έχουν προσφέρει τις υπηρεσίες τους όλα αυτά τα χρόνια στο δημόσιο σχολείο, να μένουν εκτός διορισμών και να αναγκάζονται να συνεχίσουν να εργάζονται ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι.

Τα χιλιάδες οργανικά κενά που παραμένουν ακάλυπτα

δυσχεραίνουν την λειτουργία των σχολείων και την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Δεν πρέπει να λησμονούμε επίσης τα χιλιάδες λειτουργικά κενά που προκύπτουν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Επιβάλλεται λοιπόν, την αμέσως επόμενη σχολική χρονιά να γίνουν νέοι μαζικοί διορισμοί, ώστε να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά.

Είναι δεδομένο ότι το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα συνεχίσει τον αγώνα για μόνιμους μαζικούς διορισμούς ώστε να επιτευχθεί ο παραπάνω στόχος.

Όσον αφορά στην κατανομή

μεταξύ των βαθμίδων εκπαίδευσης είναι προφανές ότι οι Κασσάνδρες που προέβλεπαν μία άνιση κατανομή εις βάρος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαψεύστηκαν, όπως είχαν διαψευστεί και στους αντίστοιχους διορισμούς της ειδικής αγωγής.

Σχετικά με την κατανομή μεταξύ των ειδικοτήτων,

θεωρούμε ότι θα πρέπει να υπάρχει ισοκατανομή ανάλογη με τα οργανικά κενά της κάθε ειδικότητας. Παρά την υποβολή σχετικού αιτήματος  από το ΔΣ της ΟΛΜΕ το Υπουργείο Παιδείας δεν ανταποκρίθηκε με συνέπεια να μην συζητηθούν οι προτάσεις  της ομοσπονδίας .

Τέλος, δυστυχώς επιβεβαιώνεται

ο αφανισμός του κλάδου των Κοινωνικών Επιστημόνων (18 διορισμοί Κοινωνικών Επιστημόνων σε σύνολο 5.500 διορισμών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση !!! )  μετά την τεχνητή μείωση των οργανικών κενών τους με την κατάργηση των μαθημάτων τους από τα ωρολόγια προγράμματα.

Παρά τις πολλές σχετικές κινητοποιήσεις,

τα υπομνήματα και τις προτάσεις που κατέθεσε η ΟΛΜΕ στο ωρολόγιο πρόγραμμα , το ΥΠΑΙΘ επιμένει εμμονικά  χωρίς την παραμικρή τεκμηρίωση στη θέση του στο θέμα αυτό, χωρίς ποτέ να εξηγήσει τους επιστημονικούς ή παιδαγωγικούς λόγους που οδήγησαν στην κατάργηση των Κοινωνικών Επιστημών, σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών.

Παρά τα επανειλημμένα αιτήματα της ΟΛΜΕ

προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας  καμία συνάντηση  δεν πραγματοποιήθηκε  ώστε να συζητηθεί το θέμα αυτό, καμία διορθωτική ενέργεια δεν έγινε, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες και προτάσεις της Ομοσπονδίας μας για το μείζον αυτό ζήτημα.

Συνεχίζουμε τον αγώνα

για μόνιμους μαζικούς διορισμούς σε όλα τα πραγματικά  κενά

για αύξηση της χρηματοδότησης της παιδείας

για ένα δημόσιο δωρεάν ποιοτικό σχολείο για όλα τα παιδιά

Δείτε σχετικά

Κατανομή 11.700 θέσεων γενικής κατά κλάδο, ειδικότητα και ειδίκευση: 6.200 Α/θμια και 5.500 Β/θμια
Διορισμοί στη γενική: Τα βήματα που απομένουν-Ανάλυση χρονοδιαγράμματος-Τι έγινε στην περίπτωση της 3ΕΑ

Δείτε επίσης

Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
Οριστικοί Πίνακες 1ΓΕ-2019 Προκήρυξης ΑΣΕΠ: Υποψηφίων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας
Προσωρινοί Πίνακες 2ΓΕ-2019: Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Διορισμένοι στην Ειδική Αγωγή-Δικαίωμα αίτησης στη Γενική για διορισμό –Τι ισχύει

Πριν φύγετε

Αιτήσεις ΠΕΣΥΠ-ΕΠΠΑΙΚ ΑΣΠΑΙΤΕ 2021-22: Από Δευτέρα 12.07 έως Τετάρτη 25.08.2021
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Βασίλης Βούγιας

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση