Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2023

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ποσοστά κάλυψης κενών Φιλολόγων ΕΑΕ Α και Β Φάσης προσλήψεων | Πίνακας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ποσοστά κάλυψης κενών Φιλολόγων ΕΑΕ Α και Β Φάσης προσλήψεων: Πίνακας από την Πρωτοβουλία Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής. 

Ποσοστά κάλυψης κενών Φιλολόγων ΕΑΕ

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής με τον σχετικό Πίνακα.

Πρωτοβουλία Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής

Η Β’ Φάση αποτελεί πλέον γεγονός.

Ως Πρωτοβουλία Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής θα θέλαμε αρχικά να συγχαρούμε όλους όσοι προσελήφθησαν και να καταστήσουμε σαφές ότι ο αγώνας μας για διεκδίκηση δε σταματάει εδώ!

Σίγουρα ο αριθμός των προσλήψεων δεν ήταν καθόλου ικανοποιητικός δεδομένων των πολλών κενών. Ωστόσο, αυτή η δυσάρεστη εξέλιξη επ’ ουδενί δεν μας πτοεί, αντιθέτως μας δίνει επιπλέον κίνητρο για να συνεχίσουμε πιο συστηματικά και δυναμικά την διεκδίκηση των προσλήψεων που μας αναλογούν.

Το χρωστάμε πρώτα απ’ όλα στην μέχρι τώρα προσπάθεια μας, αλλά και στους ίδιους τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι δικαιούνται μια δίκαιη και ισότιμη εκπαίδευση! Ομοίως, το χρωστάμε και στους γονείς, οι οποίοι έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους σε εμάς και στον αγώνα μας.

Εμμένουμε στο δικαίωμα της παράλληλης στήριξης και στη Β’θμια Εκπαίδευση, η οποία συστηματικά απαξιώνεται, όπως και στην ίδρυση των νέων Τμημάτων Ένταξης, η οποία επίσης καθυστερεί αδικαιολόγητα.

Η Γ’ Φάση είναι προ των πυλών και ενόψει αυτής συνεχίζουμε να διεκδικούμε δυναμικά την κάλυψη όλων των κενών, ο αριθμός των οποίων αγγίζει τα 440, ενώ οσονούπω αναμένεται να αυξηθεί δραματικά και με τις νέες γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ.

Οι προσλήψεις του ΥΠΑΙΘ δεν ανταποκρίνονται στις αυξημένες ανάγκες του κλάδου μας και κατά συνέπεια στις ανάγκες των ίδιων των μαθητών. Δεν είναι δυνατόν να λειτουργεί η Παράλληλη Στήριξη με έναν εκπαιδευτικό για τέσσερις, πέντε ή και επτά μαθητές.

Αυτή η λογική όχι μόνο ακυρώνει τις γνωματεύσεις της διεπιστημονικής ομάδας των ΚΕΔΑΣΥ, αφού μειώνονται δραματικά οι ώρες που έχουν οριστεί από αυτά, αλλά λειτουργεί και εις βάρος των ίδιων των παιδιών, αφού δεν τους παρέχεται η κατάλληλη βοήθεια.

Μια βοήθεια καθοριστική για το μέλλον τους και την ομαλή ένταξή τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Αναμένουμε την άμεση ανταπόκριση του ΥΠΑΙΘ ενόψει της Γ’ Φάσης και προσβλέπουμε στην αποκατάσταση της αδικίας που σημειώνεται στον κλάδο μας, ώστε η Ειδική Αγωγή να έχει τη θέση που της αξίζει και στην Β’θμια εκπαίδευση!

Ακολουθούν τα ποσοστά κάλυψης στις δύο φάσεις που προηγήθηκαν. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους και δυστυχώς δεν είναι καθόλου ικανοποιητικοί:

Ποσοστά κάλυψης κενών Φιλολόγων ΕΑΕ

Δείτε επίσης

Αναπληρωτές-προσλήψεις 2022-23: Τι αναμένουμε από εδώ και πέρα 

Ημερομηνίες δήλωσης σχολείων και ανάληψης υπηρεσίας αναπληρωτών Β Φάσης-Νέες Οδηγίες ΥΠΑΙΘ 

Προσλήψεις Β Φάσης 2022-23 εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας: 6.074 σύνολο 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Πριν φύγετε

Καταγγελίες υποψηφίων 3ΕΑ/2022 για Πίνακες ΑΣΕΠ: Παράθεση Απόφασης Διοικ. Εφετείου Αθηνών από το ΥΠΑΙΘ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση