Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΣΑΤΕΑ για Πίνακες 2ΓΕ/2023: Επιτακτική ανάγκη να γίνει άμεση διόρθωση του λάθους στην προϋπηρεσία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΣΑΤΕΑ για Πίνακες 2ΓΕ/2023: Επιτακτική ανάγκη να γίνει άμεση διόρθωση του λάθους στην προϋπηρεσία από το ΑΣΕΠ – Ανακοίνωση.

ΣΑΤΕΑ για Πίνακες 2ΓΕ/2023

Σχετικά με την Προκήρυξη 2ΓΕ/2023, τους Προσωρινούς Πίνακες και τα λάθη που εντοπίζονται στην προϋπηρεσία αναφέρεται σε Ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ).

Ο Σύλλογος αναφέρεται στη διαδικασία αξιολόγησης της προϋπηρεσίας, η οποία προκάλεσε δικαιολογημένη αντίδραση σε χιλιάδες υποψηφίους και επισημαίνει πως “Η λανθασμένη δήλωση προϋπηρεσίας από τους υποψηφίους οδήγησε τόσο στην άδικη κατάταξή τους στους προσωρινούς πίνακες όσο και στην πτώση τους κατά εκατοντάδες θέσεις, ενώ κουβαλάνε έως και 20 χρόνια προϋπηρεσίας. Ωστόσο, το λάθος αυτό δεν επαφίεται στην ατομική ευθύνη χιλιάδων υποψηφίων, αλλά σε αδικαιολογήτως δυσνόητη διατύπωση των οδηγιών από πλευράς του ΑΣΕΠ”.

Ζητά δε από το ΑΣΕΠ να αναγνωρίσει το λάθος του και να προχωρήσει σε αποκατάσταση της αδικίας, θεωρώντας επιτακτική ανάγκη να γίνει άμεση διόρθωση του λάθους

Ακολουθεί η επιστολή του ΣΑΤΕΑ

Θεσσαλονίκη, 21-08-2023

ΘΕΜΑ: «Σχετικά με την προκήρυξη 2ΓΕ/2023 και τα λάθη που εντοπίζονται σε αυτήν»

Ο ΑΣΕΠ πρόσφατα δημοσίευσε τα αποτελέσματα της προκήρυξης 2ΓΕ/2023 για τους πίνακες κατάταξης κλάδων της Β/θμιας εκπαίδευσης. Η διαδικασία αξιολόγησης της προϋπηρεσίας προκάλεσε δικαιολογημένη αντίδραση σε χιλιάδες υποψηφίους.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στις οδηγίες του ΑΣΕΠ που αφορούν το κουτάκι: “1. Αρ. μηνών προϋπ. (χωρίς δυσπρόσ. από 2020- 2021 και εφεξής & χωρίς 3μηνα)” άρα σύμφωνα με αυτό πολλοί υποψήφιοι δήλωσαν την προϋπηρεσία από 2020-2021 και μετά.

Η λανθασμένη δήλωση προϋπηρεσίας από τους υποψηφίους οδήγησε τόσο στην άδικη κατάταξή τους στους προσωρινούς πίνακες όσο και στην πτώση τους κατά εκατοντάδες θέσεις, ενώ κουβαλάνε έως και 20 χρόνια προϋπηρεσίας. Ωστόσο, το λάθος αυτό δεν επαφίεται στην ατομική ευθύνη χιλιάδων υποψηφίων, αλλά σε αδικαιολογήτως δυσνόητη διατύπωση των οδηγιών από πλευράς του ΑΣΕΠ.

Η συνέπεια αυτού του λάθους είναι πραγματικά ανησυχητική. Οι υποψήφιοι που επενδύσανε προσπάθεια, πόρους και αφήνανε κάθε χρόνο πίσω τον τόπο τους για να υπηρετήσουν σε σχολεία ανά την Ελλάδα μαζεύοντας την πολυπόθητη προϋπηρεσία, τελικά αδικούνται και δέχονται αντιμετώπιση-μνημείο κυνισμού από την ηγεσία του ΑΣΕΠ. Ταυτόχρονα το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού απουσιάζει από τις δημόσιες τοποθετήσεις επί του θέματος.

Αυτή η αναπόφευκτη και ατελείωτη αγωνία για το αν θα διορθωθεί το λάθος, είναι τελικά η ανταπόδοση που λαμβάνουν χιλιάδες υποψήφιοι για την πολύχρονη στήριξή τους στη δημόσια εκπαίδευση. Απαιτείται ταχεία και άμεση επανεξέταση της κατάστασης.

Ο ΑΣΕΠ οφείλει να αναγνωρίσει το λάθος του και να προχωρήσει σε αποκατάσταση της αδικίας. Προκειμένου να εξασφαλιστεί η ορθή κατάταξη των υποψηφίων, είναι αναγκαίο να γίνει νέος υπολογισμός της προϋπηρεσίας με ακρίβεια και ο λογικότερος τρόπος για να συμβεί αυτό είναι μέσω του ΟΠΣΥΔ. Η συμμετοχή της πλατφόρμας θα εγγυηθεί την ακριβή αποτύπωση της προϋπηρεσίας όλων των υποψήφιων. Ειδάλλως, τίθεται σοβαρό ζήτημα εμπιστοσύνης στα όργανα δημόσιας διοίκησης και τις ενέργειές τους. Ο ΑΣΕΠ οφείλει να λάβει υπόψη τα δίκαια και με επιχειρήματα αιτήματα των υποψηφίων και των ομοσπονδιών. Να μπει ένα τέλος τώρα στην εργασιακή ανασφάλεια που θα προκαλέσει η ανεργία χιλιάδων υποψηφίων για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ως ΣΑΤΕΑ στηρίζουμε και δείχνουμε αλληλεγγύη σε όλους τους συναδέλφους οι οποίοι υφίστανται αδικίες και εξωθούνται στην ανεργία.

Για μια κατάσταση μάλιστα που φέρει τεράστια ευθύνη ο ίδιος ο θεσμός, θεωρούμε επιτακτικό να γίνει άμεση διόρθωση του λάθους αντί της τιμωρητικής τακτικής που επέλεξε να εφαρμόσει ο ΑΣΕΠ.

Με εκτίμηση,

Το Δ.Σ. του ΣΑΤΕΑ

Δείτε επίσης

Επιστολή ΟΛΤΕΕ για τη μοριοδότηση στους Προσωρινούς Πίνακες ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2023, στο Υπουργείο Παιδείας 

Προσωρινοί πίνακες ΑΣΕΠ: Να ελεγχθούν και να αναθεωρηθούν πριν τις προσλήψεις αναπληρωτών-Αναφορά στη Βουλή 

Λάθη προσωρινών πινάκων ΑΣΕΠ: Διαμαρτύρονται ΔΟΕ και ΟΛΜΕ και ζητούν λύση των προβλημάτων 

Πως μπορώ να βρω σχολικές μονάδες της χώρας: Χάρτης Μονάδων ΠΣΔ-Οδηγίες χρήσης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση