Σάββατο, 18 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συζήτηση για ΕΕΕΕΚ Πυλαίας-Σχολ. Νοσηλ.-ΕΒΠ-συγχωνεύσεις σχολείων-επιλεκτική αλαλία-διαγραφή φοιτητή-Στη Βουλή 01.04.2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συζήτηση για ΕΕΕΕΚ Πυλαίας-Σχολ. Νοσηλευτές/ΕΒΠ-συγχωνεύσεις σχολείων-επιλεκτική αλαλία-διαγραφή φοιτητή από ΑΕΙ, στη Βουλή τη Δευτέρα 1η Απριλίου 2024.

Συζήτηση για ΕΕΕΕΚ Πυλαίας-Σχολ. Νοσηλευτές/ΕΒΠ-συγχωνεύσεις σχολείων-επιλεκτική αλαλία-διαγραφή φοιτητή

Πέντε (5) Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού θα συζητηθούν στη Βουλή, στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού ελέγχου, τη Δευτέρα 1η Απριλίου 2024 και ώρα 13:00΄.

Οι Ερωτήσεις αφορούν στα κτιριακά προβλήματα του ΕΕΕΕΚ Πυλαίας-Χορτιάτη, τις ελλείψεις σε Σχολικούς Νοσηλευτές (ΠΕ25) και ΕΒΠ, συγχωνεύσεις σχολείων στη Θεσσαλονίκη, στα παιδιά με επιλεκτική αλαλία και στην ανάκληση διαγραφής φοιτητή από ΑΕΙ.

Αναλυτικά θα συζητηθούν:

1. Η με αριθμό 2436/5-1-2024 Ερώτηση της Βουλευτού Α΄ Θεσσαλονίκης της Κ.Ο. «ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ» κυρίας Ουρανίας Θρασκιά προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Κτιριακά προβλήματα θέτουν στον αέρα τη λειτουργία του 1ου και του 2ου Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.), καθώς και του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου για παιδιά με αυτισμό, στον Δήμο Πυλαίας – Χορτιάτη».

Η Βουλευτής ρωτά

Σε ποιες κατεπείγουσες ενέργειες προτίθενται να προβούν προκειμένου να βρεθεί άμεσα λύση στο κτιριακό πρόβλημα των προαναφερόμενων σχολείων; Εξετάζουν το ενδεχόμενο κατασκευής νέου σχολείου στη Θεσσαλονίκη για τη φοίτηση μαθητών με αναπηρία, που θα διαθέτει και τον απαραίτητο εξοπλισμό;

2. Η με αριθμό 2730/22-1-2024 Ερώτηση του Ε’ Αντιπροέδρου της Βουλής και  Βουλευτή  Αρκαδίας της Κ.Ο «ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ» κ. Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Αναγκαία η αντιμετώπιση με μόνιμο τρόπο των ελλείψεων σε Σχολικούς Νοσηλευτές και σε Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό για να πάψει κάθε σχολικό έτος η αγωνία και η ταλαιπωρία των οικογενειών με μαθήτριες και μαθητές με αναπηρία ή/και με χρόνια πάθηση».

Δείτε την Ερώτηση ΕΔΩ

3. Η με αριθμό 2744/22-1-2024 Ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης της Κ.Ο. «ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» κ. Ιωάννη Δελή προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Να μην προχωρήσει η προτεινόμενη συγχώνευση του 4ου και 5ου Γενικού Ενιαίου Λυκείου (ΓΕΛ) στο Δήμο Καλαμαριάς της Περιφερειακής Ενότητας (Π.Ε.) Θεσσαλονίκης».

Ο Βουλευτής ρωτά

Σε ποιες ενέργειες θα προβεί η κυβέρνηση έτσι ώστε: – Να μην προχωρήσει η συγχώνευση του 4ου και 5ου ΓΕΛ Καλαμαριάς. – Να εξασφαλιστούν και για τα δύο σχολεία όλες οι προϋποθέσεις λειτουργίας τους με κριτήριο τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών (προσλήψεις προσωπικού, αύξηση της χρηματοδότησης, συντήρηση των κτιρίων, αναβάθμιση των υποδομών). – Να ξεκινήσει άμεσα η κατασκευή του 8ου ΓΕΛ Καλαμαριάς.

4. Η με αριθμό 2917/30-1-2024 Ερώτηση του Ε’ Αντιπροέδρου της Βουλής και  Βουλευτή  Αρκαδίας της Κ.Ο «ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ» κ. Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Θα εξεταστεί η αξιοποίηση της μεθόδου «sliding in» για τα παιδιά με επιλεκτική αλαλία;».

Ο Βουλευτής ρωτά

1. Έχει ακριβή στοιχεία το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τις διαγνωσμένες από τα ΚΕΔΑΣΥ ή άλλα αρμόδια όργανα περιπτώσεις μαθητριών και μαθητών με επιλεκτική αλαλία και ποια είναι η γεωγραφική και ηλικιακή κατανομή τους σε προσχολική αγωγή και πρωτοβάθμια εκπαίδευση; 2. Ποια πρωτόκολλα εφαρμόζονται έως σήμερα από το εκπαιδευτικό σύστημα για την ενσωμάτωση των παιδιών με επιλεκτική αλαλία σε προσχολική αγωγή και πρωτοβάθμια εκπαίδευση; 3. Υπάρχει συνεχής και αποτελεσματική ενημέρωση των εκπαιδευτικών για τη διαχείριση μαθητών με επιλεκτική αλαλία; 4. Θα εξετάσει την πρόταση του Ελληνικού Συλλόγου Επιλεκτικής Αλαλίας για την αξιοποίηση της μεθόδου “sliding in” για τα παιδιά με διαγνωσμένη επιλεκτική αλαλία;

5. Η με αριθμό 861/19-3-2024 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Δράμας της Κ.Ο. «ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ» κ. Αναστασίου Νικολαΐδη προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Ανάκληση διαγραφής φοιτητή από Ανώτατο Εκπαιδευτικό ίδρυμα».

Ο Βουλευτής ρωτά

Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε προκειμένου να αρθεί η κατάφωρη αυτή αδικία σε βάρος του ανωτέρω φοιτητή αλλά και σε κάθε άλλη παρόμοια περίπτωση; Σε ποιες νομοθετικές πρωτοβουλίες προτίθεστε να προβείτε προκειμένου να καμφθούν οι στρεβλώσεις της κείμενης νομοθεσίας που επιφέρουν τις δυσμενείς συνέπειες, όπως αναλυτικά εξέθεσα ανωτέρω.

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης-εκπαίδευση: Αλλαγές που έρχονται-Ανοικτό σχολείο-καταπολέμηση σχολ. εκφοβισμού-ψηφιακά εργαλεία 

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2024 Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής | Τα ονόματα 

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας 2024 Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής | Τα ονόματα 

Πως υπολογίζονται τα κενά και πλεονάσματα εκπ/κών-Τι ισχύει για τον αριθμό μαθητών ανά Τμήμα 

Διευκρινίσεις για μετάφραση πρωτοτύπων εγγράφων από μεταφραστή δικηγόρο της Ελλάδας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση