Σάββατο, 20 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απολογισμός έργου 18 μηνών Κεραμέως: 5 Αξονες πολιτικής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Απολογισμός έργου 18 μηνών Κεραμέως: 5 άξονες πολιτικής για ένα εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς αποκλεισμούς που διαμορφώνει δημιουργικούς, εξωστρεφείς και υπεύθυνους πολίτες.

Απολογισμός έργου 18 μηνών Κεραμέως

Τον απολογισμό έργου 18 μηνών κοινοποίησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως – Υλοποίηση σχεδίου “Στοχεύουμε ψηλότερα, Μπορούμε καλύτερα”

Αναλυτικά
Απολογισμός Έργου 18 μήνες υλοποιούμε το σχέδιο «Στοχεύουμε ψηλότερα, Μπορούμε καλύτερα», με συνέπεια και μεθοδικότητα, με δημιουργικές πολιτικές και στοχευμένες λύσεις.
1. Χτίζουμε το Σχολείο του σήμερα, το Σχολείο των δεξιοτήτων

– Παρέχουμε στα παιδιά μας καλύτερα και περισσότερα εφόδια
– Δίνουμε έμφαση στην καλλιέργεια των «δεξιοτήτων του 21ου αιώνα».

2. Ενισχύουμε την Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση, σπάμε τα στερεότυπα

Σπάμε τα στερεότυπα, επενδύουμε στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ) και της δίνουμε τη θέση που της αξίζει. Η ΕΕΚ ως νέο εργαλείο αναπτυξιακής πολιτικής.
Περισσότερες επιλογές και ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης για όλες και όλους.

3. Επενδύουμε στο δημόσιο Πανεπιστήμιο

Στηρίζουμε το Δημόσιο Πανεπιστήμιο με σχέδιο και δυναμικές αλλαγές:
– Στρατηγικός σχεδιασμός ακαδημαϊκού χάρτη
– Δίκαιο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
– Ασφάλεια στο ακαδημαϊκό περιβάλλον: δικαίωμα!
– Περισσότερη αυτονομία
– Πραγματική εξωστρέφεια.

4.  Αξιολόγηση, Αυτονομία, Επιμόρφωση παντού

Ενδυναμώνουμε τους εκπαιδευτικούς μας, τους στηρίζουμε με συνεχείς επιμορφώσεις.
– Εξασφαλίζουμε περισσότερα κίνητρα και δυνατότητες βελτίωσης
– Αναβαθμίζουμε το επίπεδο της εκπαίδευσης στη χώρα με διαφάνεια και λογοδοσία.

5. Η Παιδεία γίνεται ψηφιακή!

Κάνουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό πράξη και οριζόντια προτεραιότητα με το μεγαλύτερο πρόγραμμα στην ιστορία της εκπαίδευσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟ ΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ

5 άξονες πολιτικής για ένα εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς αποκλεισμούς που διαμορφώνει δημιουργικούς, εξωστρεφείς και υπεύθυνους πολίτες.

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων | ΦΕΚ
“Μητέρα των μαχών” σύμφωνα με δημοσίευμα των Νέων η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών για το Υπουργείο Παιδείας
Κεραμέως-Αξιολόγηση: Πότε ξεκινάει-πως θα γίνει-κριτήρια-portfolio-“Oποιος αξιολογεί, αξιολογείται”
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών-στελεχών: Πως θα γίνει-Αυτονομία σχολικών μονάδων-Μεταρρυθμίσεις για το 2021

Πριν φύγετε

Νομοσχέδια Υπουργείου Παιδείας 2021: Ο Κυβερνητικός σχεδιασμός-Στόχοι & ημερομηνίες
Εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου: Ξεκινά η διαδικασία-Ποιος τη διενεργεί
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση