Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαδικασία βαθμολόγησης-αναβαθμολόγησης πανελλαδικών, ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ: Τροποποίηση Υ.Α

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαδικασία βαθμολόγησης-αναβαθμολόγησης πανελλαδικών, ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ: Τροποποίηση και συμπλήρωση Υπουργικής Απόφασης.

Διαδικασία βαθμολόγησης-αναβαθμολόγησης

Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) υπέγραψαν η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως και ο Υπουργός Οικονομικών κος Χρήστος Σταϊκούρας.

Με την ΚΥΑ τροποποιείται και συμπληρώνεται η υπ΄ αρ. Φ.151/24463/Β6/4.3.2009 (Β΄ 422) Υπουργική Απόφαση:  “Σύσταση ατομικών και συλλογικών οργάνων για τις Πανελλαδικές εξετάσεις κατόχων απολυτηρίου ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ”.

Συγκεκριμένα αποφασίζεται

Η αντικατάσταση του τελευταίου εδαφίου της περίπτωσης β’ της παρ. 1 του άρθρου 4 της Φ.151/24463/ Β6/2009 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β΄ 422) ως εξής:

“Επιπροσθέτως, για τη διαδικασία βαθμολόγησης – αναβαθμολόγησης επιλέγονται κατά προτίμηση εκπαιδευτικοί με διδακτική εμπειρία για ένα (1) τουλάχιστον έτος κατά την τελευταία διετία”.

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Δείτε το ΦΕΚ B 2201 – 06.06.2020

 Δείτε επίσης

Πανελλαδικές-προφορική εξέταση υποψηφίων με αναπηρία-ειδικές εκπ/κές ανάγκες-ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | Η διαδικασία
Υποψήφιοι ΕΠΑΛ με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εγκύκλιος διαδικασίας Πανελλαδικών
Πως θα διεξαχθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις 2020 | Απόφαση
 Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2020: ΓΕΛ (νέο και παλαιό σύστημα) και ΕΠΑΛ
Διαδικασίες και όργανα πανελλαδικών ΓΕΛ: Τροποποίηση απόφασης για βαθμολογητές και γραπτά υποψηφίων

Δείτε ακόμη

Διαδικτυακή ενημέρωση ΠΔΕ Αττικής για Πανελλαδικές: Τρίτη 09.06.2020
Το «άγχος» των πανελλαδικών εξετάσεων: Tρόποι διαχείρισης από τους μαθητές- Δ.Ο. ΚΕΣΥ Φθιώτιδας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση