Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτική τηλεόραση-ειδική αγωγή: Επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ για ένταξη σχετικών ενοτήτων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτική τηλεόραση-ειδική αγωγή: Επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ για ένταξη ενοτήτων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, στο πρόγραμμα της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης, που θα απευθύνονται σε μαθητές και γονείς.

Εκπαιδευτική τηλεόραση-ειδική αγωγή

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ θεωρώντας πως η εκπαιδευτική τηλεόραση, μπορεί να συμβάλλει στη συνέχιση των προγραμμάτων που ακολουθεί ο/η εκάστοτε μαθητής/τρια με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και η οικογένεια του/της, ζητά από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ:

“Τα μέλη  ΕΕΠ και ΕΒΠ, στη βάση των δικών τους επιστημονικών πεδίων, να παρουσιάζουν κατευθύνσεις με στόχο τη στήριξη και εκπαίδευση των γονέων και των μαθητών ως προς την ενδυνάμωση και τη διαχείριση των δυσκολιών τους”.

Δείτε την επιστολή

Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής

Αθήνα, 07/04/2020

Αρ. Πρωτ.:15

Προς:

-Την Υφυπουργό Παιδείας κα. Σ Ζαχαράκη

– Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

– Σ. Παπαδημητρίου, Δ.Υ.Π.Ε.Α Εκπ/κής Ραδιοτηλεόρασης

Θέμα: Επιστολή της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ένταξη ενοτήτων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με προγράμματα των ΕΕΠ-ΕΒΠ στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ΕΡΤ

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ, ως δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο το οποίο εκπροσωπεί το Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό ΕΕΠ – ΕΒΠ, καταθέτει αίτημα μέσω της παρούσας επιστολής, προκειμένου να ενταχθούν ενότητες  Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, στο πρόγραμμα της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης, που θα απευθύνονται σε μαθητές και γονείς.

Στο περιβάλλον της εκπαιδευτικής τηλεόρασης μπορεί να επιτευχθεί σχεδόν καθολική πρόσβαση των μαθητών και των οικογενειών, καθώς ο αναγκαίος τεχνολογικός εξοπλισμός είναι πιο οικονομικός και πιο εύχρηστος για σχεδόν όλες τις πληθυσμιακές ομάδες.

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ ζητά να δοθεί τηλεοπτικό βήμα στο καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

Σκοπός του αιτήματος, η κατά μέγιστη βαθμού διατήρηση της εκπαιδευτικής-υποστηρικτικής διαδικασίας και κυρίως της σχέσης και επαφής μεταξύ εκπαιδευτικών, ειδικού εκπαιδευτικού, ειδικού βοηθητικού προσωπικού, μαθητών/τριών και γονέων/κηδεμόνων όλων των εκπαιδευτικών πλαισίων, μέσω βιντεοσκοπήσεων θεματικών προγραμμάτων υπό το πρίσμα του κάθε ακαδημαϊκού πεδίου όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας για την Εκπαιδευτική Τηλεόραση.

Η οργάνωση και αξιοποίηση όλων των κατάλληλων μέσων, μεθόδων και του εκπαιδευτικού- υποστηρικτικού- θεραπευτικού υλικού κρίνεται απαραίτητη όπως επίσης και η διάχυση των καλών πρακτικών για μαθητές και γονείς που εφαρμόζονταν είτε από σχολικές μονάδες είτε από άλλες δομές της εκπαίδευσης ή άλλους επιστημονικούς φορείς ή δομές υποστήριξης της κοινότητας.

Πολλοί μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα γενικά και στα ειδικά δημόσια σχολεία, χρειάζονται διαφορετικές και ποικίλες προσεγγίσεις που άπτονται των εξειδικευμένων γνώσεων του ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού.

Οι ειδικότητες των ΕΕΠ-ΕΒΠ, ως επί το πλείστον, είναι εκείνες που μέσω εξατομικευμένων προσεγγίσεων, βοηθούν τους μαθητές με αναπηρία στην εξασφάλιση καλύτερων συνθηκών μάθησης, ώστε να φοιτήσουν και να συμπεριληφθούν ισότιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να μη διαφεύγει της προσοχής ότι στα πλαίσια της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, οι ειδικότητες ΕΕΠ-ΕΒΠ είναι εκείνες που έχουν κατά κύριο λόγο εγκαθιδρυμένες συνθήκες με τους γονείς, οι οποίοι ως σύμμαχοι των παιδιών τους, ακολουθούν τις συστάσεις των συναδέλφων καθ’ όλη την πορεία της ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης.

Ως εκ τούτων, και λόγω της ιδιαίτερης φύσης της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, θεωρούμε πως η εκπαιδευτική τηλεόραση, μπορεί να συμβάλλει στη συνέχιση των προγραμμάτων που ακολουθεί ο/η εκάστοτε μαθητής/τρια και η οικογένεια του/της.

Συνεπώς, ζητάμε, ΕΕΠ και ΕΒΠ, στη βάση των δικών τους επιστημονικών πεδίων, να παρουσιάζουν κατευθύνσεις με στόχο τη στήριξη και εκπαίδευση των γονέων και των μαθητών ως προς την ενδυνάμωση και τη διαχείριση των δυσκολιών τους.

Εκφράζουμε τη βούληση να δράσουμε με ζήλο και σθένος για την αντιμετώπιση των αναγκών των καιρών!

Δείχνουμε πρόθεση και αγωνιζόμαστε για τις ανάγκες, μαθητών, γονέων, εκπαιδευτικών λειτουργών αλλά και της ίδιας της κοινωνίας!

 Δείτε επίσης

Μένουμε σπίτι-μαθαίνουμε στο σπίτι: Αναλυτικά στοιχεία συμμετοχής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ψηφιακές πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Χωρίς χρέωση από κινητά δίκτυα η πρόσβαση
Πρόγραμμα ΕΡΤ-Μαθαίνουμε στο σπίτι: Δευτέρα 6 έως Παρασκευή 10 Απριλίου 2020
Μαθαίνουμε στο σπίτι: mathainoumestospiti.gr – Ολες οι πληροφορίες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση καθημερινά
Καμπάνια Μαθαίνουμε στο σπίτι: Ερώτηση στη Βουλή από Φίλη-Τζούφη

Πριν φύγετε

Εγκύκλιος Μεταθέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2020: Αιτήσεις 6 έως 10 Απριλίου
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση