Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κάλυψη κενών και αίθουσες ζητά ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του ΕΝΕΕΓΥΛ Καλαμάτας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κάλυψη κενών και αίθουσες ζητά ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου (ΕΝΕΕΓΥΛ) Καλαμάτας.

Κάλυψη κενών και αίθουσες ζητούνται για το ΕΝΕΕΓΥΛ Καλαμάτας

Την κάλυψη των κενών και να λυθεί το πρόβλημα των αιθουσών ζητά ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου (ΕΝΕΕΓΥΛ) Καλαμάτας επισημαίνοντας ότι ο Δήμος οφείλει να δείχνει έμπρακτο ενδιαφέρον και όχι επικοινωνιακό.

Ακολουθεί το περιεχόμενο της Ανακοίνωσης του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 

“Το Υπουργείο Παιδείας και η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Πελοποννήσου έχει αφήσει το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Καλαμάτας με 70 ώρες κενών την εβδομάδα, στο τέλος Νοεμβρίου. Συγκεκριμένα 30 ώρες ΠΕ 88.01 Γεωπόνων, 18 ώρες ΠΕ 87.02 Νοσηλευτικής, 06 ώρες ΠΕ 87.03 Αισθητικής, 10 ώρες ΠΕ01 Θεολόγων και 06 ώρες ΤΕ01.19.

Αξίζει να αναφερθεί ότι δεν λειτουργεί ο νεοσύστατος τομέας αισθητικής και υπολειτουργεί ο τομέας γεωπονίας, εξαλείφοντας ουσιαστικά τις μικρές δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης των μαθητών του σχολείου, αφήνοντας τους ανεκπαίδευτους.

Πέρα από το πρόβλημα των κενών ο Δήμος Καλαμάτας αφού αναλώθηκε σε φιέστες σχολικού ενδιαφέροντος προεκλογικά και εντός του καλοκαιριού ουσιαστικά αγνόησε -όπως το συνηθίζει άλλωστε- τα αιτήματα του Συλλόγου Γονέων που είχαν κατατεθεί έγκαιρα πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς και πριν την συνάντηση με τους διευθυντές των σχολείων.

Με το υπ’αριθμ. 17/05-07-2023 έγγραφο του (αρ.πρωτ. 71798 / 06-07-2023 Δήμου Καλαμάτας) ο Σύλλογος Γονέων ζήτησε να λυθεί το πρόβλημα των αιθουσών. Αυτή τη στιγμή σε περίπτωση απουσίας 2 καθηγητών δεν υπάρχει χώρος να συγκεντρωθούν τα παιδιά σε μία αίθουσα με αποτέλεσμα να συγκεντρώνονται σε υπαίθριους χώρους (οι αίθουσες δεν μπορούν να χωρέσουν 15 άτομα). Η απαράδεκτη αυτή κατάσταση ενόψει μάλιστα του χειμώνα πρέπει να σταματήσει. Ο Δήμος οφείλει να δείχνει έμπρακτο ενδιαφέρον και όχι επικοινωνιακό”.

Δείτε επίσης

Να καλυφθούν τα κενά στο ΕΕΕΕΚ Καλαμάτας ζητά η ΕΣΑμεΑ από τον Υπουργό Παιδείας

Νέο σύστημα καταγραφής κενών: Τι είπε η Υφ. Παιδείας Δ. Μιχαηλίδου για τη φιλοσοφία του νέου προγράμματος

Μιχαηλίδου-Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα σχολεία: Τι είπε για τη μονιμότητα και τη συναίνεση του γονέα 

Αλλαγές στα σχολεία: Ο σχεδιασμός του Υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση