Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Λειτουργία Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου: Η ολοκληρωμένη πρόταση της Ενωσης Διευθυντών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Λειτουργία Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου: Η ολοκληρωμένη πρόταση της Ενωσης Διευθυντών από το 2011 – Για τη λειτουργία του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου.

Λειτουργία Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου

Η Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, επανακαταθέτει την ολοκληρωμένη πρόταση της (από το 2011 έχει κατατεθεί όπως επισημαίνει) για τη λειτουργία του  Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου.

Ακολουθεί η πρόταση της ΠΕΕΔ

Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Η ολοκληρωμένη πρόταση (από το 2011) της  Ένωσης Διευθυντών/ντριών για τη λειτουργία του  Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου:

  • Μέχρι τις 13:15 το ωρολόγιο πρόγραμμα παραμένει ως έχει.
  • Λήξη μαθημάτων για όλους τους μαθητές στις 15:30.
  • Παροχή δωρεάν γεύματος σε όλους τους μαθητές από 13:20-13:45.
  • 13:45-13:55 Διάλειμμα 10 ‘
  • 13:55-14:40 Μελέτη μαθημάτων για την επόμενη ημέρα
  • 14:40-14:50 Διάλειμμα 10 ‘
  • 14:50-15:30 Μελέτη μαθημάτων για την επόμενη ημέρα
  • 15:30 Αποχώρηση μαθητών
  • Μετά τις 15:30 και έως 17:30 παραμένουν μόνο οι μαθητές των οποίων αποδεδειγμένα εργάζονται και οι δύο γονείς.
  • 15:30- 15:45 Διάλειμμα 15 ‘
  • 15:45-16:30 Δραστηριότητες(Αθλητισμός, ΤΠΕ, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Μουσική, Ξένες Γλώσσες)
  • 16:30 1η αποχώρηση μαθητών διευρυμένου ωραρίου
  • 16:30 -16:45 Διάλειμμα 15 ‘
  • 16:45-17:30 Δραστηριότητες(Αθλητισμός, ΤΠΕ, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Μουσική, Ξένες Γλώσσες)
  • 17:30 Λήξη διευρυμένου ωραρίου-Αποχώρηση μαθητών

———————————

Ενωση Διευθυντών-Αυτοαξιολόγηση

Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας ή εσωτερική αξιολόγηση, αποτελεί πλέον ένα γραφειοκρατικό βραχνά για τις σχολικές μονάδες, και σε συνδυασμό με την εξωτερική τους αξιολόγηση από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, με χρήση αριθμητικής βαθμολογίας(1-10), αντί για τη βελτίωσή τους οδηγεί στην κατηγοριοποίηση τους, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

 Δείτε επίσης

Χρονοδιάγραμμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας 2022-23 | Εγγραφο 

Επιμόρφωση ΕΑΝ-11η Περίοδος: Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο-Αιτήσεις 

Επιμορφωτικά προγράμματα ΙΕΠ: Ποια πραγματοποιήθηκαν-ποια ολοκληρώνονται-ποια προγραμματίζονται 

Πίνακες μοριοδότησης Συμβούλων Εκπαίδευσης: Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας

Πριν φύγετε

Λειτουργία Δημοτικών σχολείων 2022-23 | Εγκύκλιος 

Λειτουργία Νηπιαγωγείων 2022-23 | Εγκύκλιος 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση