Τρίτη, 11 Μαΐου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οδηγός διαχείρισης περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οδηγός διαχείρισης περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό: Μαρία Παναγιωτάκη, Εκπαιδευτικός, Κοινωνιολόγος-Ψυχολόγος -Όλγα Θεμελή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εγκληματολογικής Ψυχολογίας.

Οδηγός διαχείρισης περιστατικών κακοποίησης

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) κοινοποίησε Οδηγό για την αναγνώριση και τη διαχείριση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό.

Τον Οδηγό συνέγραψαν η κα Μαρία Παναγιωτάκη, Εκπαιδευτικός, Κοινωνιολόγος-Ψυχολόγος και η κα Όλγα Θεμελή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εγκληματολογικής Ψυχολογίας.

Ο Οδηγός απευθύνεται σε όλους τους/τις εκπαιδευτικούς, τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στόχος η βοήθεια αυτών, ώστε να είναι σε θέση αφενός μεν να αναγνωρίζουν τους μαθητές και τις μαθήτριές τους που είναι θύματα κακοποίησης, αφετέρου δε να διαχειρίζονται τα ζητήματα αυτά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Αναλυτικά
Οδηγός για την αναγνώριση και τη διαχείριση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό.
Φορέας/Συγγραφείς:

Μαρία Παναγιωτάκη, Εκπαιδευτικός, Κοινωνιολόγος-Ψυχολόγος

Όλγα Θεμελή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εγκληματολογικής Ψυχολογίας

Επικοινωνία:

Μαρία Παναγιωτάκη, Tηλ.: 6974826929, e-mail: lexeis@gmail.com

Όλγα Θεμελή, Τηλ.: 694622879, e-mail: themeli@uoc.gr

Περιλαμβάνει:

ΟΔΗΓΟ για Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Περιγραφή:

Ο Οδηγός απευθύνεται σε όλους τους/τις εκπαιδευτικούς, τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ελπίζοντας ότι θα τους/τις βοηθήσει να είναι σε θέση αφενός μεν να αναγνωρίζουν τους μαθητές και τις μαθήτριές τους που είναι θύματα κακοποίησης, αφετέρου δε να διαχειρίζονται τα ζητήματα αυτά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ο “Οδηγός για τη διαχείριση περιστατικών κακοποίησης/παραμέλησης από Εκπαιδευτικούς” έχει εκπονηθεί εθελοντικά από τις συγγραφείς, με καθαρή αγάπη προς το Παιδί και με σεβασμό προς τα δικαιώματά του, για να ενδυναμώσει τους/τις εκπαιδευτικούς στο έργο τους και να συμβάλει στη διαμόρφωση μιας άλλης κουλτούρας στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Δείτε σε μορφή pdf “Οδηγός για την αναγνώριση και τη διαχείριση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό

Δείτε σχετικά

Ελλειψη ιατροδικαστών στη χώρα: Συμβολή στην αποσιώπηση κακοποιήσεων-Δήλωση Φ. Μπακαδήμα του ΜέΡΑ25
Τα Παιδιά στην Καραντίνα: Zωντανή δημοσιογραφική έρευνα για την παιδική κακοποίηση στον καιρό του κορονοϊού
Ζέτα Μακρή: Ο ρόλος του σχολικού περιβάλλοντος καθοριστικός στην αντιμετώπιση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού
Σχολικός Εκφοβισμός–Επιθετικότητα στο σχολείο: Κατευθύνσεις και μέτρα αντιμετώπισης του φαινομένου

Δείτε ακόμη

 Οδηγίες υποστήριξης μαθητών από Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους γενικών σχολείων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση