Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ομάδες Εργασίας Ενταξιακής Εκπαίδευσης: Ονόματα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ομάδες Εργασίας Ενταξιακής Εκπαίδευσης: Σύσταση, συγκρότηση και ορισμός μελών με Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Σοφίας Ζαχαράκη.

Ομάδες Εργασίας Ενταξιακής Εκπαίδευσης

Με Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Σοφίας Ζαχαράκη, συστήνονται Ομάδες Εργασίας, χωρίς αμοιβή, για την υποστήριξη του έργου:

«Προωθώντας την ενταξιακή εκπαίδευση: Αντιμετώπιση προκλήσεων στη νομοθεσία, στην εκπαιδευτική πολιτική και πράξη»,

(Promoting inclusive education: addressing challenges in legislation, educational policy and practice),.

Η Υπουργική Απόφαση

Σύσταση, συγκρότηση και ορισμός μελών Ομάδων Εργασίας για το έργο «Προωθώντας την ενταξιακή εκπαίδευση: Αντιμετώπιση προκλήσεων στη νομοθεσία, στην εκπαιδευτική πολιτική και πράξη», (Promoting inclusive education: addressing challenges in legislation, educational policy and practice)

Αντικείμενο των Ομάδων Εργασίας

Αντικείμενο των Ομάδων Εργασίας είναι η κατάθεση προτάσεων επί των αντίστοιχων θεματικών πεδίων και η συνεργασία με τους εμπειρογνώμονες του Ευρωπαϊκού Φορέα Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του έργου SRSS/S2019/051 «Προωθώντας την ενταξιακή εκπαίδευση: Αντιμετώπιση προκλήσεων στη νομοθεσία, στην εκπαιδευτική πολιτική και πράξη».

Η 1η Ομάδα

Σκοπό έχει την κατάθεση πρότασης για την ανάπτυξη πρωτοκόλλων αξιολόγησης και υποστήριξης μαθητών/τριών από τα Κ.Ε.Σ.Υ. και τις Ε.Δ.Ε.Α.Υ.

Η 2η Ομάδα

Σκοπό έχει την κατάθεση πρότασης για την εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από τα Κ.Ε.Σ.Υ.

Η 3η Ομάδα

Σκοπό έχει την κατάθεση πρότασης για την εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τα Κ.Ε.Σ.Υ.

Η 4η Ομάδα

Σκοπό έχει την κατάθεση πρότασης για τον καθορισμό διαδικασιών ομαλής μετάβασης για όλους τους μαθητές, συμπεριλαμβανομένων των μαθητών με αναπηρία, μεταξύ σχολείων διαφορετικών βαθμίδων και τύπων.

Η 5η Ομάδα

Σκοπό έχει την κατάθεση πρότασης για τη σύνταξη οδηγού υποστήριξης των σχολικών μονάδων για τη διαμόρφωση ενταξιακών σχολικών κοινοτήτων.

Δείτε τις Ομάδες Εργασίας αναλυτικά

Δείτε επίσης

Ζαχαράκη στην ΕΡΤ: Θα ενισχύσουμε την παρουσία των Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα σχολεία
Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί σε ρόλο δυνάμεων καταστολής;
Περιστατικό σχολικού εκφοβισμού Βύρωνα: Στο σχολείο Κοιν. Λειτουργοί-Ψυχολόγοι
Κεραμέως για περιστατικό bullying Βύρωνα: Οφείλουμε να είμαστε αμείλικτοι
Σχολικός Εκφοβισμός: 15 μέτρα για την αντιμετώπισή του από το Υπουργείο Παιδείας

Δείτε ακόμη

Διοριζόμενοι: Αποζημίωση άδειας-Πρώτος μισθός-Ενιαία Αρχή Πληρωμών για αναπληρωτές
ΔΟΕ για πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας: Δίγλωσση και αναξιόπιστη
Απαντήσεις Υπουργείου Παιδείας στα ζητήματα που έθεσε το ΔΣ της ΔΟΕ
Τοποθετήσεις Κεραμέως στα θέματα που έθεσε το ΔΣ της ΟΛΜΕ
Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας: Επικαιροποιημένος – Οι αλλαγές στις άδειες
Αξιολόγηση: Οι φάσεις υλοποίησης σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση