Σάββατο, 13 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συγχωνεύσεις τμημάτων-Παράσταση διαμαρτυρίας στη Δ/νση Α/θμιας Ανατολικής Αττικής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συγχωνεύσεις τμημάτων-Παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών ΠΕ “Κ. Σωτηρίου”.

Σε παράσταση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2021 στις 13:30, στη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, καλεί ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης “Κ. Σωτηρίου”, διαμαρτυρόμενος για  τις επιχειρούμενες συγχωνεύσεις–καταργήσεις τμημάτων στο 2ο  Δημοτικό Σχολείο Μαρκοπούλου και στο Δ.Σ Κουβαρά.

Η Ανακοίνωση

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ “Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ”

ΑΠ 262-12/10 /21

Προς: τα μέλη, Δ/νση Π. Ε. Αν. Αττικής, ΔΟΕ, ΣΕΠΕ

Κοιν.:2ο  Δ.Σ. Μαρκοπούλου , Δ.Σ. Κουβαρά,

Συλ.Γονέων 2ου Δ.Σ. Μαρκοπούλου, Δήμο Μαρκοπούλου, Ένωση Γονέων Μαρκοπούλου ,

Συλ. Γονέων  Δ.Σ. Μαρκοπούλου, ΔήμοΣαρωνικού, Ένωση Γονέων Σαρωνικού

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ την Πέμπτη 14/10 στις 13:30  

για  τις επιχειρούμενες  συγχωνεύσεις  – καταργήσεις  τμημάτων στο 2ο  Δημοτικό Σχολείο Μαρκοπούλου και στο Δ.Σ Κουβαρά

ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Καταγγέλλουμε τον κόφτη  του υπουργείουπου την προηγούμενη εβδομάδα έστειλε στις διευθύνσεις εκπαίδευσης έγγραφο που πρότεινε τρόπους εξοικονόμησης εκπαιδευτικών, κυρίως μέσω συμπτύξεων τμημάτων, ώστε να καλυφθούν κενά εκπαιδευτικών.

Κατά παράβαση ακόμη και της κείμενης νομοθεσίας ΝΟΜΟΣ ΥΠ΄ ΑΡΙΘ. 3848  ΦΕΚ Α 71/19.5.2010 άρθρο 7 παρ. 4 όπου αναφέρεται ότι η απόφαση των προσδιορισμένων τμημάτων «μπορεί να τροποποιείται μόνο για εξαιρετικούς λόγους με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης μέχρι την 1 η Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους» .

Το ΥΠΑΙΘ Θέλει έτσι να κρύψει τις τουλάχιστον 6.000 κενές θέσεις εκπαιδευτικών. Η Ν. Κεραμέως και η κυβέρνηση υποβαθμίζουν κυνικά και άμεσα το δημόσιο σχολείο. Στοχεύουν στη δημιουργία τμημάτων με 25 μαθητές παντού κι αυτό εν μέσω πανδημίας!

Η Διεύθυνση Π.Ε Αν. Αττικής σε εφαρμογή αυτής της πολιτικής δίνει προφορικές εντολέςστους Δ/ντες των σχ. μονάδων να προχωρήσουν σε συμπτύξεις τμημάτων.

ΘΥΜΑΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ στην περιοχή ευθύνης του συλλόγου μας το 2ο   Δ.Σ. Μαρκοπούλου και το Δ.Σ. Κουβαρά.

Εν μέσω έξαρσης της πανδημίας ιδιαίτερα στις μικρές ηλικίες και δύο χρόνων καταστροφικής για τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών τηλε-«εκπαίδευσης», η κυβέρνηση όχι μόνο δεν υλοποιεί τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος για 15 μαθητές στο τμήμα, αναδιάταξη της ύλης, ενισχυτική διδασκαλία και πρόσθετη διδακτική, ψυχολογική  στήριξη, αλλά προχωρά σε στοίβαγμα μαθητών σε 25 άρια τμήματα προκειμένου να περικόψει προσλήψεις εκπαιδευτικών.

Θυσιάζει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών στη λογική του εξορθολογισμού.

Το 2ο  Δ.Σ. Μαρκοπούλου

ένα μήνα μετά το άνοιγμα του σχολείου δεν έχει εκπαιδευτικό πληροφορικής , υπολείπονται ώρες κάλυψης γυμναστικής και αγγλικών ενώ δε λειτουργεί παρά μόνο το 1 από τα 2 τμήματα του ολοημέρου και αυτό μέχρι τις 3μμ.

Τα 2 τμήματα της Γ΄ τάξης που επιχειρούν να συγχωνεύσουν σε ένα έχουν πλήθος μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 9 ενώ δεν υπάρχει ιδρυμένο Τμήμα Ένταξης ( παρά τα αλλεπάλληλα αιτήματα του σχολείου)  αλλά και μαθητές που δεν έχουν την ελληνική ως πρώτη-μητρική  γλώσσα.

Ένα σχολείο που οι πολιτικές των τελευταίων χρόνων το έχουν υποβαθμίσει από 12 θέσιο σε 9θέσιο κινδυνεύει από νέα υποβάθμιση σε 8θέσιο.

Αντίστοιχη κατάσταση επικρατεί και στο Δ.Σ. Κουβαρά

όπου μαθητές της Δ΄ τάξης 2 διαφορετικών τμημάτων επιχειρείται από το ΥΠΑΙΘ συγχωνευτούν  σε 1 τμήμα παρά τις πολύ σοβαρές περιπτώσεις μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρία  οι οποίες ανέρχονται πάνω από 1  και βάσει του 4452/2017 – ΦΕΚ 17/Α/15-2-2017 άρθρο 11, «ο αριθμός των μαθητών του τμήματος μπορεί να μειώνεται και να υπολείπεται συνολικά κατά τρεις (3) μαθητές από το μέγιστο προβλεπόμενο από τις ισχύουσες διατάξεις αριθμό μαθητών ανά τμήμα». Την ίδια στιγμή στο σχολείο το τμήμα ένταξης δε λειτουργεί λόγω έλλειψης  εκπαιδευτικού ενώ υπάρχει κενό σε ΖΕΠ ( για υποστήριξη αλλοδαπών μαθητών) αλλά και μια παράλληλη στήριξη.

Είναι απαράδεκτο να αναστατώνονται οικογένειες και μαθητές που έχουν ήδη μπει σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα, ρουτίνα τάξης, σχέση με εκπαιδευτικό τάξης.

Είναι καταγγελτέα και παράνομη κάθε μετακίνηση παρά τη θέληση  εκπαιδευτικού είτε αναπληρωτή, είτε μόνιμου εφόσον έχει εκκινήσει η σχ. χρονιά.

Η επιλογή της συγχώνευσης – κατάργησης του τμήματος θα δημιουργήσει τμήματα μεγάλου συνωστισμού με παιδιά μικρής ηλικίας σε ακατάλληλες αίθουσες σε περίοδο πανδημίας.

ΟΥΤΕ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΙ όροι του ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ τηρούνται σε αίθουσες περιορισμένης χωρητικότητας καθώς όπως αναφέρεται  ΕΔΩ: kanonismos-pyroprostasias-ktiriwn ΦΕΚ 2018 που επικαιροποιήθηκε με το ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 41/ ΦΕΚ 80/τεύχος Α΄/ 7-52018 και ορίζει για τις αίθουσες διδασκαλίας (2τμ ελεύθερα ανά μαθητή + τον εκπαιδευτικό, αναιρουμένης της έκτασης των σταθερών επίπλων). Αυτό δεν αυξάνει μόνο το συγχρωτισμό στη σχολική τάξη αλλά δημιουργεί και απαράδεκτους όρους επικινδυνότητας πέρα από την πανδημία.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
  • την άμεση ανάκληση της επιχειρούμενης συγχώνευσηςτων 2 τμημάτων της Γ΄ Δημοτικού σε 1 στο 2ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου και της συγχώνευσης των 2 τμημάτων της Δ΄ Δημοτικού σε 1 στο Δ.Σ. Κουβαρά
  • καμία μετακίνηση εκπαιδευτικού
  • έγκριση όλων των τμημάτων με βάση τις ανάγκες των μαθητών
  • προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες των σχολείων.
  • να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά πρωινής και απογευματινής ζώνης.
ΚΑΛΟΥΜΕ:
  • τους συλ. γονέων/Ενώσεις και τους φορείς των Δήμων Μαρκοπούλου και Σαρωνικού να προβούμε από κοινού σε παράσταση διαμαρτυρίας στην έδρα της Δ/νσης Π.Ε. Ανατολικής Αττικής την Πέμπτη 14/10/21 στις  13:30
  • το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να καταγγείλει τις μεθοδεύσεις του ΥΠΑΙΘ και να αναδείξει τη σπουδαιότητα των περικοπών αυτών για μαθητές και εκπαιδευτικούς

Η κάλυψη των κενών με μαζικές συγχωνεύσεις τμημάτων εξαφανίζει τις ανάγκες για προσλήψεις αναπληρωτών και νομιμοποιεί τις περικοπές εν μέσω της σχολικής χρονιάς και με την πανδημία να προελαύνει.

Το υπουργείο να αφήσει τις συμπτύξεις, τις περικοπές, τους κόφτες και να καλύψει άμεσα τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν στις σχολικές μονάδες!!

Δείτε επίσης

Υπουργείο Παιδείας: Παράνομη και καταχρηστική έκρινε το Εφετείο την απεργία των Ομοσπονδιών
ΟΛΜΕ: Οχι καταχρηστική η απεργία αποχή, μόνο παράνομη-Διαφωνία με Υπουργείο
Ενημέρωση νομικής συμβούλου ΑΔΕΔΥ: Η απόφαση του Εφετείου για την απεργία αποχή
Απόφαση Εφετείου-αξιολόγηση: Παράνομη η απεργία αποχή των εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Δείτε ακόμη

ΔΟΕ-Βήματα μετά τη μεγαλειώδη απεργία
Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο με μεγάλη συμμετοχή: Φωτo από Εφετείο, Βουλή, άλλες πόλεις
Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: 6.100 στις 13.000 σχολικές μονάδες έχουν προχωρήσει ήδη στην αξιολόγηση
ΟΙΕΛΕ-Εφεση για απεργία αποχή: Παραβιάστηκαν 3 θεμελιώδεις αρχές
Επιστολή ΔΟΕ προς γονείς για ένα σχολείο ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν
Σύλλογοι εκπαιδευτικών: Ζητούν νέα 24ωρη απεργία για την αξιολόγηση, από ΔΟΕ και ΟΛΜΕ
Παράνομη και καταχρηστική η απεργία αποχή της ΑΔΕΔΥ κρίθηκε από το Δικαστήριο

Πριν φύγετε

Ζέτα Μακρή-Παράλληλη στήριξη: 125% αύξηση στα αιτήματα από το 2016-17-Ειδική πρόσκληση για Σχολ. Νοσηλευτές
Εξετάσεις Β1 επιπέδου ΤΠΕ: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων πιστοποίησης
 Εγγραφο: ΚΕΔΑΣΥ-προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού αξίας 520.234,56 €
Εγκύκλιος: Αδειες δημοσίων υπαλλήλων-Μονίμων και ορισμένου χρόνου-Τι αλλάζει
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση