“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Θεσσαλία: Αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων λόγω έλλειψης μαθητών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Θεσσαλία: Αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων λόγω έλλειψης μαθητών – 19 Δημοτικα Σχολεία και 36 Νηπιαγωγεία, εκ των οποίων 2 Ειδικά  Δημοτικά και 1 Ειδικό Νηπιαγωγείο.

Θεσσαλία

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Γεώργιος Δοδοντσάκης με Απόφασή του ανέστειλε τη λειτουργία 19 Δημοτικών Σχολείων και  36 Νηπιαγωγείων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας για το σχολικό έτος 2019-2020.

Η αναστολή της λειτουργίας των  σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2019- 2020, έγινε λόγω έλλειψης μαθητικού δυναμικού.

Δείτε αναλυτικά

Π.Ε. Τρικάλων: 16 Νηπιαγωγεία και 11 Δημοτικά Σχολεία.

Π.Ε. Καρδίτσας: 6 Νηπιαγωγεία – 4 Δημοτικά Σχολεία – 1 Ειδικό Δημοτικό Σχολείο (Παλαμά).

Π.Ε. Λάρισας: 7 Νηπιαγωγεία.

Π.Ε. Μαγνησίας: 7 Νηπιαγωγεία – 1 Ειδικό Νηπιαγωγείο (2ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Βόλου) – 2 Δημοτικά Σχολεία – 1 Ειδικό Δημοτικό Σχολείο (Φερών – Βελεστίνου).

Δείτε το ΦΕΚ B 3572 – 26.09.2019

_______________________

Δείτε

Ελλειψη μαθητών – Αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας και Στερεάς Ελλάδας.

Πελοπόννησος: Αναστολή λειτουργίας 28 Νηπιαγωγείων και 11 Δημοτικών

Δυτική Ελλάδα: Αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων

ΠΔΕ ΑΜΘ: Αναστολή λειτουργίας 20 Σχολικών Μονάδων | ΦΕΚ

Αναστολή λειτουργίας 22 Νηπιαγωγείων και 13 Δημοτικών στην Ηπειρο

Αναστολή λειτουργίας 31 Δημ. Σχολείων και 69 Νηπιαγωγείων στην Κεντρική Μακεδονία

_______________________

Δείτε επίσης

Σχολικά και ακαδημαϊκά ημερολόγια στις χώρες της Ευρώπης

Οι Αποφάσεις για την Ιθαγένεια και το Θρήσκευμα

Νέα Ολιγομελή Τμήματα ΕΠΑΛ – Νέα ηλεκτρονική Αίτηση

Κολύμβηση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Εφαρμογή του αντικειμένου | Εγγραφο

_____________________

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

Γράψτε μία απάντηση