Σάββατο, 18 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βουλή: Να καλυφθούν τα κενά Δευτεροβάθμιας στην Παράλληλη Στήριξη και στα Τμήματα Ενταξης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βουλή: Να καλυφθούν τα κενά Δευτεροβάθμιας στην Παράλληλη Στήριξη και στα Τμήματα Ενταξης ζητά η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Να καλυφθούν τα κενά Δευτεροβάθμιας

Να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες των σχολικών μονάδων που αφορούν στην Παράλληλη Στήριξη και στα Τμήματα Ενταξης στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ζητά με Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή στα πλαίσια Κοινοβουλευτικού Ελέγχου η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Ακολουθεί η Ερώτηση – Να καλυφθούν τα κενά Δευτεροβάθμιας

ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 08/09/2022

Της: Σοφίας – Χάιδως Ασημακοπούλου, Βουλευτού Β΄ Πειραιά

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: «Να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες των σχολικών μονάδων που αφορούν στην παράλληλη εκπαιδευτική στήριξη και στα “τμήματα ένταξης” στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση»

Κυρία Υπουργέ,

Στο ξεκίνημα μιας ακόμη σχολικής χρονιάς, καταγράφονται σοβαρότατες ελλείψεις, όσον αφορά στις ανάγκες των σχολικών μονάδων για την παράλληλη εκπαιδευτική στήριξη και στην λειτουργία των «τμημάτων ένταξης».

Αναφορικά με τα τελευταία, ας σημειωθεί ότι, ενώ έχει εγκριθεί η σύστασή τους, η κυβέρνηση φαίνεται να κωλυσιεργεί με την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ. Το πρόβλημα εντοπίζεται στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπου μετά την Α΄ φάση προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση, το 36% των αναγκών παραμένει χωρίς κάλυψη, ενώ, το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί δραματικά, μετά τις δηλώσεις των νέων κενών από τις σχολικές διευθύνσεις. Αν δεν καλυφθούν αυτά τα κενά, θα αναγκαστούν οι γονείς να σηκώσουν εξ’ ιδίων εξόδων το βάρος της βοήθειας στα παιδιά τους, που χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής υποστήριξης, εφόσον, βέβαια, έχουν την οικονομική δυνατότητα.

Προφανώς, αρκετοί από αυτούς έκαναν το ίδιο και τις προηγούμενες χρονιές. Αλλά υπάρχουν και οικογένειες, που δυστυχώς, δεν έχουν την σχετική δυνατότητα και δικαιολογημένα, θεωρούν ότι παραγκωνίζονται, ως μη όφειλε. Να σας θυμίσουμε ότι, και πέρυσι, υπήρχαν αρκετά κενά, με εκφρασμένη από μέρους σας δικαιολογία σε επί τούτου απάντηση, που μας δώσατε την 5-11-2021 (βλ. Κοινοβουλευτική Αναφορά με αρ. πρ. 70/8-10-2021, που αφορούσε σε διαμαρτυρίες που κατατέθηκαν στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων παιδιών με Αυτισμό και Ειδικές Ανάγκες: “Η Αγία Σκέπη”), τα κενά προέκυψαν: «…λόγω της έλλειψης υποψηφίων από τον πίνακα του ΑΣΕΠ».

Επειδή το σχετικό πρόβλημα, σήμερα, δεν υφίσταται, αναμένουμε οι Υπηρεσίες του Υπουργείου σας να καλύψουν: «…όλα τα κενά που θα δηλωθούν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (εναπομείναντα κενά, κενά από άδειες κλπ)», όπως, προσφάτως, διαβεβαίωσε ο Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου σας, μέσω του τύπου. Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

Είναι στις προθέσεις σας να υποβοηθήσετε με παράλληλη εκπαιδευτική στήριξη, όλα τα παιδιά με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σύνολο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καλύπτοντας, εγκαίρως, με την Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών, τα κενά που αφορούν στην παράλληλη εκπαιδευτική στήριξη και στα «τμήματα ένταξης»;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

ΣΟΦΙΑ – ΧΑΪΔΩ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Δείτε επίσης

Να ιδρυθούν τα Τμήματα Ενταξης: Αναφορά στη Βουλή από το ΚΚΕ 

Κάλυψη κενών στην ειδική αγωγή Δευτεροβάθμιας σε ποσοστό 100%: Ερώτηση στη Βουλή από 39 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ 

Ειδική αγωγή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Ερώτηση στη Βουλή για τα κενά από την Χ. Κεφαλίδου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ

Ελλιπείς προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Ερώτηση στη Βουλή 

Πριν φύγετε

Πόρισμα για την Ειδική Αγωγή από τον ΣτΠ: Προβλήματα ένταξης, ελλείμματα στην Παράλληλη Στήριξη και στα Τμήμ. Ενταξης

Βουλή-απορριπτέοι ΕΒΠ: “Kαταρρέουν οι ισχυρισμοί του ΑΣΕΠ περί αναρμοδιότητάς του”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση