Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κενά Β Φάσης: Πρωτοβάθμιας-Δευτεροβάθμιας και Ειδικής Αγωγής | Πίνακες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κενά Β Φάσης: Πρωτοβάθμιας-Δευτεροβάθμιας και Ειδικής Αγωγής – Εν αναμονή της ανακοίνωσης των ονομάτων των προσληφθέντων αναπληρωτών.

Κενά Β Φάσης

Εν αναμονή της ανακοίνωσης των ονομάτων των προσληφθέντων αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στα πλαίσια της Β Φάσης προσλήψεων του ΥΠΑΙΘ, ο Πατρέας της κοινότητας εκπαιδευτικών PDE κοινοποίησε τα κενά στην Α/θμια, Β/θμια και Ειδική Αγωγή, επισημαίνοντας πως οι προσλήψεις για τις ανάγκες της Παράλληλης Στήριξης θα έχουν μικρό ποσοστό κάλυψης σε σχέση με τα κενά, καθώς αναμένονται και τα αιτήματα της επόμενης φάσης αιτημάτων, μέχρι και την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022. Επίσης η Β Φάση δεν θα περιλαμβάνει προσλήψεις για τη Μαθητεία.

Οι προσλήψεις για τις ανάγκες της Β Φάσης, σύμφωνα με τη Γ. Μπουλμέτη και τον Β. Βούγια θα αφορούν σε:

1. Προσλήψεις σε Γενικά σχολεία, Μουσικά σχολεία, ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ενταξης, ΚΕΔΑΣΥ και ΕΔΥ, Παράλληλη Στήριξη, για κάλυψη κενών μετά τις προσλήψεις της Α Φάσης, για κάλυψη κενών λόγω μη αποδοχής πρόσληψης, αδειών νεοδιόριστων και αδειών λοχείας αναπληρωτών.

2. Προσλήψεις σε Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ) – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

3. Προλήψεις σε ΖΕΠ-Τάξεις Υποδοχής, 1.014 εκπαιδευτικών ΠΕ70 και 46 Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

4. Προσλήψεις Ψυχολόγων ΠΕ23 από το Πρόγραμμα “Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ”. Εχουν καθορισθεί οι 228 σχολικές μονάδες όπου θα εργασθούν Ψυχολόγοι ΠΕ23 – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Οι προσλήψεις 400 Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 και Ψυχολόγων ΠΕ23, από το Πρόγραμμα “Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς”, δεν θα πραγματοποιηθούν στα πλαίσια της Β Φάσης, καταβάλλεται όμως προσπάθεια να πραγματοποιηθούν λίγο αργότερα – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Δείτε τη συνέχεια ΕΔΩ

Ακολουθούν τα κενά

Κενά Πρωτοβάθμιας Γενικής Παιδείας για B’ Φάση Αναπληρωτών:

ΚΛΑΔ ΓΕΝΙΚΗΣ

– ΑΠΩ

ΓΕΝΙΚΗΣ

– ΑΜΩ

ΔΥΕΠ

– ΑΠΩ

ΔΥΕΠ

– ΑΜΩ

ΠΕ05 13 26 0 0
ΠΕ06 178 23 0 8
ΠΕ07 3 31 0 0
ΠΕ08 303 24 0 1
ΠΕ11 248 35 0 4
ΠΕ60 405 0 41 0
ΠΕ70 616 0 14 1
ΠΕ79.01 113 26 0 1
ΠΕ86 72 24 0 2
ΠΕ91.01 137 30 0 0
ΣΥΝΟΛΟ 2088 219 55 17

Στη ΓΕΝΙΚΗ η κάλυψη (λόγω ΕΣΠΑ) θα είναι σαφώς υψηλότερη από τη Δευτεροβάθμια, τουλάχιστον στους ΠΕ60 και ΠΕ70 (περίπου 90%).
ΔΥΕΠ κάλυψη 100%
Άλλες 1014 προσλήψεις  ΠΕ70 ΑΠΩ θα γίνουν στα ΖΕΠ.
Επίσης αναμένονται περίπου 275 προσλήψεις ΠΕ06 ΑΜΩ στα Νηπιαγωγεία.

Κενά Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ για Β’ Φάση Αναπληρωτών (άγνωστο ακόμα το ποσοστό κάλυψης):

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΜΕ

ΑΕ-

ΑΠΩ

ΣΜΕ

ΑΕ-ΑΜΩ

Τ.Ε.-ΑΠΩ Τ.Ε.-ΑΜΩ ΠΑΡ

ΑΛ-ΑΠΩ

ΠΑΡ

ΑΛ-ΑΜΩ

ΠΕ01.ΕΑΕ 2 2 0 0 0 0
ΠΕ02.ΕΑΕ 58 + 11 ΚΕΔΑΣΥ 5 165 10 274 28
ΠΕ03.ΕΑΕ 29 + 8 ΚΕΔΑΣΥ 4 161 11 113 33
ΠΕ04.01.ΕΑΕ 15 + 2 ΚΕΔΑΣΥ 6 50 2 73 13
ΠΕ04.02.ΕΑΕ 5 1 18 1 18 3
ΠΕ04.04.ΕΑΕ 1 1 15 3 13 3
ΠΕ04.05.ΕΑΕ 0 0 5 1 4 2
ΠΕ06.ΕΑΕ 3 3 0 0 0 0
ΠΕ08.ΕΑΕ 11 4 0 0 0 0
ΠΕ11.ΕΑΕ 16 8 0 0 0 0
ΠΕ78.ΕΑΕ 15 3 0 0 0 0
ΠΕ79.01.ΕΑΕ 11 6 0 0 0 0
ΠΕ80.ΕΑΕ 10 2 0 0 0 0
ΠΕ81.ΕΑΕ 1 1 0 0 0 0
ΠΕ82.ΕΑΕ 3 0 0 0 0 0
ΠΕ83.ΕΑΕ 2 0 0 0 0 0
ΠΕ84.ΕΑΕ 2 0 0 0 0 0
ΠΕ86.ΕΑΕ 19 5 0 0 0 0
ΠΕ87.05.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΠΕ87.06.ΕΑΕ 4 0 0 0 0 0
ΠΕ87.09.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΠΕ88.01.ΕΑΕ 15 3 0 0 0 0
ΠΕ88.02.ΕΑΕ 10 2 0 0 0 0
ΠΕ88.03.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΠΕ88.04.ΕΑΕ 13 3 0 0 0 0
ΠΕ88.05.ΕΑΕ 0 1 0 0 0 0
ΠΕ89.01.ΕΑΕ 5 0 0 0 0 0
ΠΕ89.02.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΠΕ91.01.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΤΕ01.19.ΕΑΕ 1 2 0 0 0 0
ΤΕ02.07.ΕΑΕ 1 0 0 0 0 0
ΣΥΝΟΛΟ 278 62 414 28 495 82

Κενά Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας για B’ Φάση Αναπληρωτών:

ΕΙΔΙΚ. ΓΕΝΙ

ΚΗΣ ΠΑΙΔ

ΕΙΑΣ

ΓΕΝ ΠΑΙΔ – ΓΥΜΝ ΓΕΝΙΚ ΠΑΙΔ – ΠΑΝΕ

ΛΛΑ

ΔΙΚΩΣ

ΣΥΝ
ΠΕ01 148 6 0 154
ΠΕ02 211 11 66 288
ΠΕ03 74 6 39 119
ΠΕ04.01 56 1 26 83
ΠΕ04.02 25 2 16 43
ΠΕ04.04 32 1 15 48
ΠΕ04.05 4 4 0 8
ΠΕ05 83 1 4 88
ΠΕ06 181 6 15 202
ΠΕ07 88 4 5 97
ΠΕ08 60 27 0 87
ΠΕ11 166 6 0 172
ΠΕ34 1 0 0 1
ΠΕ78 18 2 0 20
ΠΕ79.01 42 28 0 70
ΠΕ80 83 1 29 113
ΠΕ81 37 2 6 45
ΠΕ82 132 0 21 153
ΠΕ83 93 0 15 108
ΠΕ84 18 0 5 23
ΠΕ85 16 0 4 20
ΠΕ86 174 3 45 222
ΠΕ87.01 13 0 1 14
ΠΕ87.02 54 0 11 65
ΠΕ87.03 17 0 3 20
ΠΕ87.04 5 0 2 7
ΠΕ87.08 11 0 0 11
ΠΕ87.09 19 0 5 24
ΠΕ87.10 1 0 0 1
ΠΕ88.01 32 1 4 37
ΠΕ88.02 10 0 1 11
ΠΕ88.03 1 0 0 1
ΠΕ88.04 6 0 0 6
ΠΕ88.05 7 0 0 7
ΠΕ89.01 19 0 5 24
ΠΕ89.02 2 0 0 2
ΠΕ90 6 0 2 8
ΠΕ91.01 2 0 0 2
ΠΕ91.02 3 0 0 3
ΤΕ01.19 6 0 0 6
ΤΕ02.04 1 0 0 1
ΔΕ01.17 4 0 0 4
ΔΕ02.01 8 0 0 8
ΔΕ02.02 12 0 0 12
ΣΥΝΟΛΟ 1981 112 345 2438

Τα κενά είναι κατά 90% Πλήρους Ωραρίου, οπότε δεν έχει ιδιαίτερο νόημα ο διαχωρισμός τους στον ανωτέρω πίνακα.
Προβλέπεται 100% κάλυψη των ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ και από τα υπόλοιπα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ θα υπάρξει διαφοροποίηση ανά ειδικότητα (υπολογίστε μεσοσταθμικά στο 45%), για έναν αριθμό περίπου 1375 προσλήψεων.
Άλλες 250 ΠΕ02 και 250 ΠΕ03 προσλήψεις θα γίνουν στο ΜΝΑΕ (185 ΑΠΩ + 65 ΑΜΩ σε κάθε ειδικότητα).
Ονόματα σήμερα Παρασκευή για ανάληψη στα σχολεία την ερχόμενη εβδομάδα (όπως έχει αναφερθεί εδώ και καιρό).

Δείτε τους Πίνακες με τα κενά και από ΕΔΩ
Δείτε επίσης

Οδηγός υποστήριξης ΕΠΑΛ: Για προσλήψεις αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας και ΕΕΠ-Ψυχολόγων ΠΕ23 

Οδηγός υλοποίησης νέου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου για προσλήψεις αναπληρωτών 

Ενταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-προσλήψεις εκπ/κών/ΕΕΠ | Οδηγός

Οδηγός Υποστηρικτικών δομών για προσλήψεις αναπληρωτών σε ΚΕΔΑΣΥ και ΕΔΥ 

Πρόσληψη αναπληρωτών σε ΣΜΕΑΕ-ΤΕ: Υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπ/κές ανάγκες, 2022-23 | Οδηγός υλοποίησης

Μουσικά σχολεία-Οδηγός υλοποίησης: “Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων” 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση