Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Χωρίς μόνιμο διορισμό χιλιάδες… “νεοδιορισθέντες” εκπαιδευτικοί: Ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Χωρίς μόνιμο διορισμό χιλιάδες… “νεοδιορισθέντες” εκπαιδευτικοί: Ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ – “Και όμως, δεν είναι ούτε νεοδιόριστοι ούτε δόκιμοι οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που συμπλήρωσαν εφέτος διετία από το διορισμό τους”. 

Χωρίς μόνιμο διορισμό χιλιάδες… “νεοδιορισθέντες” εκπαιδευτικοί

Αναφορικά με την μονιμοποίηση των δόκιμων εκπαιδευτικών και την απόφαση του ΥΠΑΙΘ η διαδικασία να στηριχθεί στον νόμο 4823/2021 ο οποίος περιλαμβάνει την υποχρέωση αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και όχι στον 4589/2019, εξέδωσε ανακοίνωση η ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση η παραπάνω επιλογή του ΥΠΑΙΘ “θα μπορούσε να είναι αντικείμενο σάτιρας των εκπαιδευτικών μας πραγμάτων, αν δεν ήταν κυρίως ένα ακόμη οδυνηρό πλήγμα σε βάρος χιλιάδων νεοδιόριστων, δόκιμων εκπαιδευτικών”, μιας και “αρνείται να εκδώσει τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης που επιβάλλει ο νόμος, προτάσσοντας την υποχρέωση αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Μια υποχρέωση που με ευθύνη της ίδιας της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας δεν είναι δυνατόν να πραγματωθεί”.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Χωρίς μόνιμο διορισμό χιλιάδες… “νεοδιορισθέντες” εκπαιδευτικοί

Θα μπορούσε να είναι αντικείμενο σάτιρας των εκπαιδευτικών μας πραγμάτων, αν δεν ήταν κυρίως ένα ακόμη οδυνηρό πλήγμα σε βάρος χιλιάδων νεοδιόριστων, δόκιμων εκπαιδευτικών.

Και όμως, δεν είναι ούτε νεοδιόριστοι ούτε δόκιμοι οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που συμπλήρωσαν εφέτος διετία από το διορισμό τους και ανέμεναν ευλόγως τη μονιμοποίησή τους. Στη συντριπτική πλειονότητά τους υπηρετούν επί πολλά χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση με σχέση αναπλήρωσης ή ωρομισθίας, που εκπνέει με τη λήξη κάθε σχολικού έτους.

Αλλά η πολυπόθητη μονιμοποίηση δεν έρχεται, γιατί η επί της παιδείας υπουργός της κυβέρνησης των αρίστων αποφάσισε εμμονικά να στηριχτεί όχι στο νόμο 4589/2019 που ισχύει και επιτάσσει τη μονιμοποίησή τους αλλά στο νόμο 4823/2021, που όμως δεν έχει εφαρμοστεί στο σκέλος που αφορά την αξιολόγηση των νεοδιοριζομένων. Το απόλυτο αλαλούμ!

Η κ. Κεραμέως, που τόσο κόπτεται για την εφαρμογή ενός ακραίου συστήματος ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, αποδείχτηκε εντελώς ανίκανη να τηρήσει τις διαδικασίες αξιολόγησης εντός της προβλεπόμενης διετίας που όριζαν οι δικές της νομοθετικές ρυθμίσεις. Και όταν έρχεται το πλήρωμα του χρόνου, αρνείται να εκδώσει τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης που επιβάλλει ο νόμος, προτάσσοντας την υποχρέωση αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Μια υποχρέωση που με ευθύνη της ίδιας της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας δεν είναι δυνατόν να πραγματωθεί.

Και τώρα τι μέλλει γενέσθαι; Για την “αρίστη” των υπουργών είναι πολύ απλό: Αναβάλλεται η μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών ενόψει της οψέποτε αξιολόγησής τους και όσες διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης έχουν εκδοθεί νομίμως ως τώρα κατ` εφαρμογή του ν.4589 πρέπει να ανακληθούν.

Και το επιμύθιο: Εύλογα τιμωρείται από το νόμο ένας πολίτης αν δέσει κάποιο συμπαθές τετράποδο στο όχημά του και το σύρει βάναυσα στους δρόμους. Εξίσου εύλογη όμως είναι και η απορία μας ποιες θα έπρεπε να είναι οι συνέπειες για κάποιον που σέρνει πίσω από το προεκλογικό του άρμα χιλιάδες δόκιμους εκπαιδευτικούς, θύματα μιας ακατανόητης και απάνθρωπης ομηρείας.

Δείτε σχετικά

Μακρή: Μονιμοποίηση με αξιολόγηση-Ανακαλούνται διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης Δ/νσεων Εκπ/σης 

Κινητοποίηση για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων προτείνει το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε 

Μονιμοποίηση δόκιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ με το νόμο της αξιολόγησης 4823/2021 η απόφαση του Υπ. Παιδείας 

Συνάντηση σωματείων με Κόπτση: Τι είπε για αξιολόγηση, μονιμοποίηση, Δ Φάση προσλήψεων, ωράριο Νηπιαγωγών 

ΣΑΤΕΑ-μονιμοποιήσεις: Παράσταση διαμαρτυρίας σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

 Αμεση μονιμοποίηση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής: Αναφορά επιστολή της ΟΛΜΕ στη Βουλή

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση