Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών | Υ.Α. με ονόματα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας σύμφωνα με Απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως.

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες

Κοινοποιήθηκε η Απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως με την οποία τροποποιείται η με αριθμό 137779/Ε1/6-9-2019 (ΑΔΑ: ΨΥΑ94653ΠΣ-ΜΨ7) Υπουργική Απόφαση, μόνο ως προς την πρόσληψη των παρακάτω αναπληρωτών εκπαιδευτικών από μειωμένου σε πλήρους ωραρίου, στην ίδια περιοχή.

Η Απόφαση της Υπουργού Παιδείας έλαβε υπόψη μεταξύ άλλων τα σχετικά έγγραφα των οικείων Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τα οποία απεστάλησαν τα ονόματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης, για τους οποίους προτείνεται η μετατροπή των συμβάσεων μειωμένου ωραρίου σε πλήρους, προκειμένου να τροποποιηθεί η υπουργική απόφαση πρόσληψής τους,κατά τις οικείες διατάξεις.

Η Απόφαση

Τροποποίηση της αριθμ. 137779/Ε1/6-9-2019(ΑΔΑ: ΨΥΑ94653ΠΣ-ΜΨ7) υ.α.πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών στη Β/θμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020»με Κωδικό ΟΠΣ 5047057στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» για το διδακτικό έτος 2019-2020.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Τροποποιούμε την αριθμ. 137779/Ε1/6-9-2019(ΑΔΑ: ΨΥΑ94653ΠΣ-ΜΨ7) υ.α.,μόνο ως προς την πρόσληψη των παρακάτω αναπληρωτών εκπαιδευτικών από μειωμένου σε πλήρους ωραρίου, στην ίδια περιοχή, ως ακολούθως:

Δείτε την Απόφαση αναβάθμισης των 793 εκπαιδευτικών

Οι οικείοι Διευθυντές Εκπαίδευσης δύνανται να προβαίνουν στη μετατροπή των συμβάσεων πρόσληψης των παραπάνω εκπαιδευτικών σε πλήρους ωραρίου από την επόμενη εργάσιμη ημέρα έκδοσης της Απόφασης.

________________________

Δείτε

Αναβάθμιση Ωραρίου: Τι συνέβη

Κατανομή Β Φάσης προσλήψεων Β/θμιας: Σοβαρό ζήτημα με αναβαθμίσεις – Kενά στο 50% | Ενημερωτικό

Μετατροπή συμβάσεων σε πλήρους ωραρίου | Εγγραφο

________________________

Δείτε επίσης

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Β Φάσης | Ονόματα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Β Φάσης για το 2019-20 | Ονόματα

Προσλήψεις Ειδικής και Γενικής Α/θμιας 2019-20 Α Φάση | Ονόματα

Προσλήψεις Ειδικής και Γενικής Β/θμιας 2019-20 Α Φάση | Ονόματα

Ολες οι προσλήψεις αναπληρωτών Εκπαιδευτικών -ΕΕΠ – ΕΒΠ έως τώρα

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Πίνακες με συγκριτικά προσλήψεων των τελευταίων ετών

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας 2019-20

Λειτουργικά κενά Δευτεροβάθμιας: Ενημέρωση από τον Αιρετό Ν. Κορδή

________________________

Δείτε ακόμη

Κατανομή Β Φάσης πιστώσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ στις 13 ΠΔΕ

Κατανομή ΕΕΠ – ΕΒΠ 2019-20 Α Φάσης στις 13 ΠΔΕ

________________________

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

________________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση