Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανάγκη σύστασης νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία: Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανάγκη σύστασης νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία: Ερώτηση στη Βουλή από τον Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κο Κωνσταντίνο Χήτα.

Ανάγκη σύστασης νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ

Ερώτηση αναφορικά με την αναγκαιότητα  σύστασης νέων οργανικών θέσεων στους κλάδους του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) στις σχολικές μονάδες, κατέθεσε στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου ο Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κος Κωνσταντίνος Χήτας.

Ο Βουλευτής ρωτά την Υπουργό ΠΑΙΘ: 

1. Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί, για την κάλυψη των κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία.

2. Αν προτίθεται να προβεί σε Προκήρυξη μόνιμων οργανικών θέσεων ΕΕΠ/ΕΒΠ, με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και των μαθητών και όχι με βάση τον αριθμό μαθητών της σχολικής μονάδας, ώστε να καλυφθούν τα υπάρχοντα κενά.

3. Για ποιους λόγους, κι ενώ υπάρχουν εκατοντάδες λειτουργικά κενά για τον κλάδο του ΕΒΠ, υπάρχει αυτή τη στιγμή μόλις ένα οργανικό κενό σε όλη τη χώρα;

Ακολουθεί η Ερώτηση

ΕΡΩΤΗΣΗ

Θεσσαλονίκη, 04/10/2022

Του: Κωνσταντίνου Χήτα, Βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: «Ανάγκη σύστασης νέων οργανικών θέσεων στην ειδικότητα του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού ΕΒΠ και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΕΠ στα σχολεία»

Κυρία Υπουργέ,

Σε προβληματισμό και περίσκεψη βρίσκονται χιλιάδες εκπαιδευτικοί ΕΕΠ/ΕΒΠ (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό/Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό), οι οποίοι διαπιστώνουν ότι παρά τις 1569 φετινές προσλήψεις αναπληρωτών σε Γενικά Σχολεία και ΣΜΕΑΕ (Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής) κατά την Α΄ φάση προσλήψεων, εξακολουθούν να υπάρχουν λειτουργικά κενά και ανάγκες στα σχολεία.

Κι ενώ περίμεναν να προκηρυχτούν για φέτος οργανικά κενά, ώστε να καλυφθούν από μόνιμο προσωπικό ΕΒΠ, αυτή τη στιγμή η ειδικότητα του ΕΒΠ έχει μόλις ένα κενό οργανικό σε όλη την Ελλάδα!

Όπως αναφέρουν και οι ίδιοι το γεγονός αυτό μαρτυρά αδιάψευστα πως παρά τους διορισμούς του 2019 οι αναπληρωτές ΕΒΠ συνεχίζουν να αναπληρώνουν τους ίδιους τους τους εαυτούς τους και οι ανάγκες των σχολείων από τη συγκεκριμένη ειδικότητα παραμένουν πολλές και ακάλυπτες από μόνιμο προσωπικό. Για τον λόγο αυτό ζητούν από την Πολιτεία να προβεί στην άμεση σύσταση οργανικών θέσεων, σύμφωνα με τις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΒΠ του τρέχοντος σχολικού έτους.

Η σύσταση των θέσεων αυτών θα πρέπει να είναι με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και των μαθητών και όχι με βάση τον αριθμό μαθητών της σχολικής μονάδας. Είναι πλέον επιτακτική ανάγκη να γίνουν μόνιμες και μαζικές προσλήψεις βοηθητικού προσωπικού στην Ειδική Εκπαίδευση. Με ελαστικές προσλήψεις και ολιγόμηνες συμβάσεις δεν πρόκειται να καλυφθούν οι ανάγκες τις Εκπαίδευσης. Απλώς μετατίθενται για το μέλλον, όπου θα τις ξαναβρούμε μπροστά μας αργά ή γρήγορα.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

1. Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε, προκειμένου να φροντίσετε και να καλύψετε τα χιλιάδες κενά, αναφορικά με τις ειδικότητες ΕΕΠ/ΕΒΠ στα σχολεία;

2. Προτίθεσθε άμεσα να προβείτε σε προκήρυξη μόνιμων οργανικών θέσεων ΕΕΠ/ΕΒΠ, με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και των μαθητών και όχι με βάση τον αριθμό μαθητών της σχολικής μονάδας, ώστε να καλυφθούν τα υπάρχοντα κενά;

3. Για ποιους λόγους, κι ενώ υπάρχουν εκατοντάδες οργανικά κενά ΕΕΠ/ΕΒΠ στα σχολεία για την ειδικότητα του ΕΒΠ, έχει προκηρυχτεί μόλις ένα κενό οργανικό σε όλη την Ελλάδα;

Δείτε σχετικά

Ανάγκη σύστασης οργανικών θέσεων ΕΒΠ: 43 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ το ζητούν από το ΥΠΑΙΘ 

Δείτε επίσης

Ελλείψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία: Να καλυφθούν όλα τα κενά στη Β Φάση προσλήψεων – Ερώτηση στη Βουλή

Απορριφθέντες ΕΒΠ-Απάντηση Υπουργείου Παιδείας: Σε Κοινοβουλευτική Ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ 

Πόρισμα Συνηγόρου Πολίτη για ειδική αγωγή: Ερώτηση 58 Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή 

Απόφαση: Εκλογές αιρετών 5 Νοεμβρίου 2022-Υποψηφιότητες έως 14 Οκτωβρίου

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση