Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εντυπο ΕπαναΣυνδεόμαστε στο Σχολείο-Οι e-ιστορίες στην τάξη: Από το Τμήμα Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εντυπο ΕπαναΣυνδεόμαστε στο Σχολείο: Το έντυπο περιλαμβάνει τέσσερις δραστηριότητες για τη γόνιμη αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου στην περίοδο της πανδημίας.

Εντυπο ΕπαναΣυνδεόμαστε στο Σχολείο

Ακολουθεί η ανακοίνωση:

«Κοινοποιούμε το καινούργιο ηλεκτρονικό έντυπο για τις τάξεις με τίτλο “ΕπαναΣυνδεόμαστε στο Σχολείο-Οι e-ιστορίες στην τάξη” του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ.

Το έντυπο περιλαμβάνει:

α) Χρήσιμες επισημάνσεις για τη μετάβαση στην ηλεκτρονική τάξη και τη διαχείριση συζητήσεων που είναι πιθανό να προκύψουν σε σχέση με τη δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε λόγω των προληπτικών μέτρων για τον κορωνοϊό-Covid-19. και

β) Δραστηριότητες ενδυνάμωσης κοινωνικών και συναισθηματικών δεσμών στην ηλεκτρονική τάξη για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας μαθητών σε περιόδους που έχει ανασταλεί η λειτουργία των σχολείων λόγω έκτακτων συνθηκών.

Απώτερος σκοπός αυτής της προσπάθειάς μας είναι να στηρίξουμε τα παιδιά κρατώντας «ενεργές» τις κοινωνικο-συναισθηματικές διαστάσεις της μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ενίσχυσης της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών/τριών μας, αλλά και της δικής μας».

Δραστηριότητες

Στα έντυπα 1α και 1β (σελίδα 11-12) ενθαρρύνεται η συζήτηση για το πώς περνάνε οι μαθητές και οι μαθήτριες το χρόνο του στη περίοδο της πανδημίας.

Το έντυπο 2 (σελίδα 16)εστιάζει σε ερωτήσεις που έχουν να κάνουν με τις δραστηριότητες και το πρόγραμμα που έχει θέσει κάθε μαθητής και κάθε μαθήτρια.

Το έντυπο 3 (σελίδα 17) περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα που οι μαθητές και οι μαθήτριες δύνανται να συμπληρώσουν ώστε να μπορέσουν να οργανώσουν καλύτερα τη μέρα τους.

Το έντυπο 4 (σελίδα 20) επιχειρεί να βοηθήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες να κατανοήσουν ότι μπορούν να ξεπεράσουν τις δυσκολες στιγμές, έχοντας δίπλα τους ανθρώπους πους τους στηρίζουν.

Βρείτε εδώ το έντυπο.

Δείτε επίσης

Προαιρετικά εξ αποστάσεως έως και Μεγάλη Τρίτη 14/4/2020 | Ενημέρωση ΥΠΑΙΘ
Κεραμέως για λάπτοπ και τάμπλετ: Ο Διευθυντής του σχολείου θα μπορεί να τα δανείζει σε εκπαιδευτικούς ή μαθητές
ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: “Θα είναι σαν να έχεις internet, αλλά δε θα έχεις”
ΚΙΝΑΛ για καταγραφή αναγκών σε λάπτοπ: Oταν η ανευθυνότητα του Yπουργείου Παιδείας καταρρέει σε μία ημέρα
Παράταση απαγόρευσης λειτουργίας σχολείων έως 10 Μαΐου: Αποφασίσθηκε από την αρμόδια επιτροπή 

Ζαχαράκη: Εξετάζεται το ενδεχόμενο της μη διεξαγωγής προαγωγικών εξετάσεων 

Δείτε ακόμη

Υποστήριξη ασθενών με νευρολογικά νοσήματα: Άλλη μία πρωτοβουλία από ΕΚΠΑ και Αιγινήτειο 
Ψυχολογική στήριξη λόγω κορονοϊού: ΕΚΠΑ και Αιγινήτειο rυποστηρίζουν τους πολίτες
Τηλεφωνική επικοινωνία ασθενών με νευρολογικά νοσήματα: Συνεργασία ΕΚΠΑ και Αττικού 
Γραμμή ψυχολογικής στήριξης από τη Μονάδα Ανακουφιστικής Αγωγής «Τζένη Καρέζη» του ΕΚΠΑ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

Γράψτε μία απάντηση