Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τι αποφάσισε η ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την εξέλιξη του αγώνα κατά της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τι αποφάσισε η ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την εξέλιξη του αγώνα κατά της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας μετά την απόφαση του Εφετείου Αθηνών.

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ ανακοινώνει πως αποφασίστηκε η μη συνέχιση της απεργίας – αποχής για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας μετά την απόφαση του Εφετείου και θα υπάρξει σύμπραξη με τις Ομοσπονδίες ΟΛΜΕ και ΔΟΕ αναφορικά με τα ήδη υπάρχοντα προδιαμορφωμένα κείμενα που έχουν προταθεί.

Σύμφωνα με την απόφαση του Δ.Σ.

η πρόταση για κατάθεση ξεχωριστών κατευθυντηρίων γραμμών για την αξιολόγηση από την ΠΟΣΕΕΠΕΑ σε ενιαίο κείμενο, θα έθετε σε κίνδυνο την ενότητα των συλλόγων διδασκόντων στην οποία συμμετέχουν εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ – ΕΒΠ.

_______________

Η Ανακοίνωση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Προς

Τους Πρωτοβάθμιους Συλλόγους ΕΕΠ – ΕΒΠ,

μέλη της ΠΟΣΕΕΠΕΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σύμφωνα με την ολομέλεια των προέδρων την 17η Οκτωβρίου 2021, αποφασίστηκε η μη συνέχιση της απεργίας – αποχής και η εξέλιξη του αγώνα συμπράττοντας με τις ομοσπονδίες ΟΛΜΕ ΔΟΕ.

Ζητήθηκε από τους προέδρους των ΣΕΕΠΕΑ να επικυρώσουν τις προτάσεις τους συγκαλώντας Δ.Σ., όσοι ήδη δεν το είχαν πράξει.

Κατά την τρέχουσα εβδομάδα

λάβαμε τις αποφάσεις των Δ.Σ., οι οποίες κατά πλειοψηφία επισφραγίζουν την απόφαση της Ολομέλειας των Προέδρων περί  συνέχισης του αγώνα απέναντι στον αυταρχισμό και  τον εκφοβισμό της  εκπαιδευτικής κοινότητας από το Υπουργείο Παιδείας.

Η επαναπροκήρυξη της απεργίας αποχής

για την αξιολόγηση κρίθηκε ότι δε  θα είναι αποτελεσματική  στην παρούσα στιγμή,  μετά την απόφαση του εφετείου.

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την απόφαση του Δ.Σ.

η πρόταση για κατάθεση  κατευθυντηρίων γραμμών για την αξιολόγηση από την ΠΟΣΕΕΠΕΑ  σε ενιαίο κείμενο θα έθετε σε κίνδυνο την ενότητα των συλλόγων διδασκόντων στην οποία συμμετέχουν εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ – ΕΒΠ.

Για το λόγο αυτό

ζητάμε από τα μέλη μας να συμπράξουν με τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς στα ήδη υπάρχοντα κείμενα που έχουν προταθεί.

Είναι καίριας σημασίας  να διασφαλιστεί ότι σε κάθε σχολική μονάδα θα φανούν τα προβλήματα των σχολείων, τα οποία σκοπίμως αποκρύπτονται από την παρούσα αξιολόγηση την οποία επιβάλει το Υπουργείο Παιδείας.

Ειδικότερα, ζητήματα όπως

η ύπαρξη των αναπληρωτών αποκαλύπτουν χρόνιες ανάγκες και δεν έχουν σταθερή βάση στα σχολεία, η έλλειψη προσωπικού, οι άθλιες κτηριακές συνθήκες οι οποίες επικρατούν σε πολλά σχολεία, οι συμπτύξεις τμημάτων, οι ελλείψεις εποπτικού υλικού και αναλυτικών προγραμμάτων στην ειδική εκπαίδευση, η απουσία έγκαιρης επιμόρφωσης για τα μέλη ΕΕΠ – ΕΒΠ, οι οποίοι εργάζονται στη γενική (εξειδικευμένη, ΣΔΕΥ) και ειδική εκπαίδευση, βαραίνουν αποκλειστικά το Υπουργείο Παιδείας κι όχι τους εργαζόμενους και τις σχολικές μονάδες.

Να σημειωθεί πως

οι άθλιες κτιριακές συνθήκες δεν πρόκειται μα διορθωθούν ούτε με το θεσμό των χορηγών ούτε με την ιδιωτική πρωτοβουλία και πως το ΥΠΑΙΘ θα πρέπει να πάψει  να αποπροσανατολίζει τον κόσμο και να ποντάρει στην τυχούσα άγνοια.

Η δημιουργία σχολείων δύο ταχυτήτων δεν υφίστανται σ’ ένα δημοκρατικό κ γνήσια εκπαιδευτικό κράτος. Αυτό είναι που επικοινωνούν όλες οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, εκ των οποίων  φυσικά και η ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Η επιχειρούμενη φίμωση της εκπαιδευτικής κοινότητας,

ο πόλεμος προς τους εκπροσώπους αυτών, ο οποίος ξεκίνησε με την παντελή έλλειψη διαλόγου από πλευράς ΥΠΑΙΘ προς τις εκπαιδευτικές  ομοσπονδίες, η διάλυση των υπηρεσιακών συμβουλίων από εκλεγμένους αιρετούς  και η αντικατάσταση τους με δοτούς είναι μόνο η αρχή αυτού που επιχειρείται και φυσικά αφορά συνολικά τους δημόσιους υπαλλήλους και όχι αποκλειστικά την εκπαίδευση.

Είναι προφανές ότι

η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δεν στοχεύει στην γόνιμη αξιολόγηση που κανείς μας δεν αρνήθηκε αλλά στην δημιουργία ενός διαφορετικού εκπαιδευτικού συστήματος το οποίο εγκυμονεί κινδύνους για τη μόρφωση των παιδιών αυτής της χώρας.

Η διασφάλιση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης

Η υποστήριξη των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων

Η έκφραση της ελεύθερης γνώμης 

Είναι ο δρόμος προς τη δημοκρατία

Δείτε επίσης

ΔΟΕ-αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Συντονισμένη επίθεση εκφοβισμού και αποπροσανατολισμού των εκπ/κών
Σχολική μονάδα-αξιολόγηση: Το Υπουργείο ζητά από τα σχολεία με “φασόν” κείμενο στην πλατφόρμα ΙΕΠ να το αντικαταστήσουν
Κυβερνητικός εκπρόσωπος για “φασόν” κείμενα αξιολόγησης-κενά στα σχολεία-ΔΙΕΚ-Παρελάσεις
Συλλογικός Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας: Νέες οδηγίες και κατευθύνσεις

Δείτε ακόμη

ΔΑΚΕ: Εκτίμηση εργασιών Ολομέλειας Προέδρων ΔΟΕ για την αξιολόγηση
Ολομέλεια προέδρων ΔΟΕ-αξιολόγηση: Η αποτίμηση και η στάση των παρατάξεων

Πριν φύγετε

Κεραμέως-φασόν απαντήσεις αξιολόγησης: Δεν συνιστούν συμμετοχή-Δικαστική απόφαση και νόμος περιέχουν κυρώσεις
Αξιολόγηση-ερωτήσεις και απαντήσεις από το Υπουργείο Παιδείας-Η απάντηση για τα έτοιμα-“φασόν” κείμενα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση